نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲

نام فیلم جدید کوئنتین تارانتینو مشخص شد؛ تایید حضور برد پیت

سایت هالیوود ریپورتر اخیرا نام فیلم جدید کوئنتین تارانتینو را اعلام و حضور برد پیت در آن را تایید کرده است. 

جدید‌ترین فیلم کوئنتین تارانتینو که نهمین ساخته وی هم محسوب می‌شود، چندی پیش معرفی و اعلام شد که داستان آن، ارتباطی هم با خانواده منسون دارد. همچنین پس از مدتی حضور لئوناردو دی کاپریو هم در این فیلم تایید شد. حال در جدید‌ترین اخبار سینما، سایت هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرده که فیلم جدید کوئنتین تارانتینو، Once Upon a Time in Hollywood نام خواهد داشت. همچنین حضور برد پیت، بازیگری که پیش از این در فیلم‌های دیگری از جمله Inglorious Bastards هم با تارانتینو همکاری داشته، در این فیلم تایید شده است. 

با اینکه فیلم جدید تارانتینو فقط در مورد خانواده منسون و قتل‌های آن‌ها نیست و این موارد تنها بخشی از داستان اثر را تشکیل می‌دهند، اما در گزارش هالیوود ریپورتر اعلام شده که شخصیت شارون تِیت هم در این فیلم حضور خواهد داشت و قتل وی به دست منسون‌ها بخشی از اتفاقات فیلم خواهد بود. تارانتینو همچنین در توضیحاتی اطلاعاتی هم از داستان فیلم جدیدش ارائه کرده که به شرح زیر است:

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی فیلم ریک دالتون (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو)، ستاره سابق یک سریال تلویزیونی وسترن و کلیف بوث (با بازی برد پیت)، بدلکار و دوست قدیمی او هستند که سعی دارند در هالیوودی که این روز‌ها دچار تغییرات زیادی شده، جایی برای خودشان پیدا کنند. از آن طرف ریک یک همسایه مشهور هم دارد که همان شارون تِیت است و داستان فیلم، پیرامون این شخصیت‌ها روایت می‌شود. 

همچنین در گزارش سایت مذکور آمده که دی‌کاپریو و برد پیت برای حضور در این فیلم مذاکراتی طولانی و سخت با کمپانی سونی داشته‌اند؛ مذاکراتی که نزدیک بود در جریان آن‌ها، دی‌کاپریو قید حضور در این فیلم را بزند! با این حال در نهایت وی راضی شده تا در فیلم جدید تارانتینو ایفای نقش کند. تارانتینو همچنین در مورد همکاری دی‌کاپریو و برد پیت در فیلم جدیدش گفت:

من برای روایت این داستان در شهر لس آنجلس و هالیوود هیجان بسیار بالایی دارم. همچنین همکاری دی‌کاپریو و برد پیت با یکدیگر در قالب شخصیت‌های ریک و کلیف اتفاقاتی بی‌نهایت خوشحال‌کننده برای من است. 

هالیوود ریپورتر در پایان گزارش خود همچنین تایید کرد که مذاکرات با مارگو رابی ادامه دارند تا در صورت توافق، وی نقش شارون تِیت را در این فیلم ایفا کند. همچنین تارانتینو در حال مذاکره با بازیگران دیگری برای ایفای نقش‌های جزئی‌تر فیلم است که جزییات آن‌ها، به‌زودی اعلام خواهد شد. 

فیلم Once Upon a Time in Hollywood در تاریخ ۱۸ مرداد ۹۸ که پنجاهمین سالگرد به قتل رسیدن شارون تِیت است، اکران خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده