نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹

فیلم جدید کوئنتین تارانتینو در مورد خانواده منسون خواهد بود

بنا به گزارش هالی‌وود ریپورتر، فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو در مورد قتل‌های خانواده منسون خواهد بود و برد پیت و جنیفر لارنس هم در آن ایفای نقش خواهند کرد. 

کوئنتین تارانتینو یکی از مشهور‌ترین کارگردان‌های سینما و برنده جایزه اسکار است که همواره فیلم‌های وی طرفداران بسیار زیادی دارند. حال در جدید‌ترین اخبار سینما، سایت هالی‌وود ریپورتر اطلاعاتی از فیلم بعدی این کارگردان ارائه کرده است. بر این اساس کوئنتین تارانتینو قصد دارد فیلمی در مورد خانواده منسون بسازد؛ خانواده منسون نام گروهی تبهکاری در آمریکا به رهبری چارلز منسون بود که قتل‌های زیادی مرتکب شدند. بنا به گفته هالیوود ریپوتر، تارانتینو در فیلم جدیدش سراغ قتل‌های این خانواده خواهد رفت و قصد دارد از بازیگران بزرگی در فیلم جدیدش بهره ببرد. 

بر این اساس اعلام شده که تارانتینو که پیش از این در فیلم Inglourious Basterds با برد پیت همکاری داشته، از وی برای حضور در فیلم جدیدش دعوت کرده است. وی همچنین ملاقاتی هم با جنیفر لارنس، بازیگر برنده اسکار، برای حضور در این فیلم داشته است. از دیگر بازیگران بزرگی که نام‌شان برای ایفای نقش در فیلم جدید تارانتینو مطرح شده می‌توان به مارگو رابی و ساموئل ال.جکسون اشاره کرد. 

طبق اعلام هالیوود ریپوتر، تارانتینو کار‌های پایانی فیلم‌نامه فیلم جدیدش را انجام می‌دهد و قطعا در این فیلم به مرگ شارون تِیت، همسر رومان پولانسکی، هم اشاره خواهد شد. شارون تِیت در حالی که به مدت هشت ماه باردار بود، توسط اعضای خانواده منسون به قتل رسید. همچنین خانواده منسون در همان روز چهار نفر دیگر را نیز به قتل رساندند و در نهایت به دلیل این جنایات به حبس ابد محکوم شدند. 

بنا به گفته سایت ددلاین، مارگو رابی برای ایفای نقش شارون تیت در نظر گرفته شده است و ساموئل ال.جکسون هم که پیش‌تر با تارانتینو در فیلم‌های متعددی همکاری کرده، قرار است نقش اصلی فیلم را ایفا کند. از طرفی دیگر احتمالا برد پیت نقش کاراگاهی را ایفا خواهد کرد که مسئول رسیدگی به پرونده قتل شارون تیت است. 

آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو فیلم The Hateful Eight محصول سال ۲۰۱۵ بود و وی پس از آن اعلام کرد که تنها دو فیلم دیگر خواهد ساخت و پس از آن بازنشست می‌شود. 

نظر شما در مورد فیلم جدید تارانتینو چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده