// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Fortnite به زودی میزبان آیتم جت پک می‌شود

استودیو Epic Games با انتشار عکسی در بخش New Updates از اضافه شدن آیتم جدیدی به بازی Fortnite خبر داد.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games) رفته رفته محتویات جدیدی را برای حالت Battle Royale بازی Fortnite منتشر می‌کند. حال سازندگان قرار است به‌زودی به این بازی رایگان آیتم‌های مختلفی را اضافه کنند و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار دهند.

در میان آیتم‌های جدید، Jetpack دیده می‌شود که در حال حاضر سازندگان اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرد‌ه‌اند، اما در بخش New Updates عبارت «به‌زودی» برای این آیتم مشخص شده است. همچنین در قسمت توضیحات آن نوشته شده است که «نبرد‌های خود را به ارتفاعات بلند ببرید». در عکس پایین می‌توانید به آیتم جدید یعنی جت پک نگاهی بیندازید.

FORTNITE

هنوز تاریخ دقیق راه‌یابی آیتم جدید به بازی مشخص نشده است، اما با توجه به نمایان شدن آن در بخش «بروزرسانی‌های جدید» می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد اضافه شدن آن باشیم. پیش‌تر اپیک گیمز اعلام کرده بود که به‌زودی حالت‌های جدیدی را با محدودیت‌ زمانی به دست کاربران خواهد رساند که هم‌اکنون یکی از آنها یعنی Solid Gold در دسترس کاربران است. یکی از حالت‌هایی که سازندگان از آن خبر داده‌اند حالت «زمین مواد مذاب است» است که با توجه به نام آن پس از راه‌یابی جت‌پک به بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در زمینه محتویات اضافه‌شده در بازی Fortnite: Battle Royale چندی پیش شاهد راه‌یابی Crossbow ،Minigun و Hand Cannon بودیم که در کنار آیتم‌های ظاهری همچون Back Bling به چشم می‌خورد. فصل 3 همچنین با Battle Pass جدید در دسترس است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند به انجام ماموریت‌های جدید بپردازند تا از امتیازات و جوایز ارزنده در بازی بهره‌مند شوند.

در مطالب مرتبط، چندی پیش یکی از بازیکنان NBA کفشی را با طرح بازی Fornite پوشیده بود که در جریان تمرینات وی دیده شد. اگر قصد دارید که یک بازی با سبک بتل رویال را آغاز کنید و بین گزینه‌های فورتنایت و PUBG شک دارید می‌توانید به مقاله مربوطه در زومجی مراجعه و مناسب‌ترین بازی را برای خود انتخاب کنید.

نظرات خود را در مورد آیتم جدید بازی Fortnite با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده