// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت 2.4.2 بازی Fortnite سلاح جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

استودیو Epic Games از آپدیت بعدی حالت ‌Battle Royale بازی Fortnite رونمایی کرد، از محتویات آن اطلاعاتی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرد که آپدیت جدیدی به‌زودی برای حالت Battel Royale و رایگان بازی Fortnite منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی این بازی قرار می‌گیرد. سازندگان با معرفی نسخه 2.4.2 از جزئیات محتویات آینده این بازی نیز رونمایی کردند.

پوسته‌های جدیدی به مناسبت روز ولنتاین برای بازیکان بتل رویال بازی Fortnite در نظر گرفته شده است که در عکس پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید. همچنین آپدیت جدید سلاح جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که در آپدیت‌های پیشین سازندگان آن را به طور مخفیانه به بازیکنان نشان داده بودند. سلاح جدید در واقع یک Crossbow است که از مهمات بی‌نهایت بهره‌ می‌برد. آیتم جدید در قالب دو نسخه Rare و Epic به بازی اضافه می‌شود و از طریق صندوق‌های جواهر یا در قالب لوت در جریان بازی در دسترس است.

battle royale

به‌روزرسانی بعدی بازی Fortnite برخی از ایرادات حالت بتل رویال آن همچون سر خوردن کاراکتر‌ها از پشت‌بام‌ها و مشکل درگیری کاراکترها در کناره‌های زیرزمین‌ها، را برطرف می‌کند. محتوای جدید همچنین حالت Shooting Test #1 Limited-Time را هم به‌روزرسانی می‌کند، طوری که پس از آپدیت این حالت به طور تک‌نفره در دسترس است و تجربه آن به طور گروهی نخواهد بود. آسیب شاتگان روی سر حریفان از ۱۵۰ درصد به ۲۰۰ درصد افزایش یافته است و در آن سو سلاح‌های دوربین‌دار اسالت نیز قوی شده‌اند. در انتها سازندگان اعلام کردند که از ایراد ذخیره نشدن پیشرفت‌ها و آمار‌ها در این حالت با خبر هستند و پیشنهاد می‌شود که در حال حاضر کاربران از تجربه این حالت ممانعت کنند.

اخیرا اعلام شده بود که رویداد ولنتاین حالت همکاری بازی Fortnite یعنی Save the World تاخیر خورده است. آپدیت بعدی یعنی نسخه 2.50 در واقع رویداد ولنتاین را برای این بازی برگزار می‌کند که شامل ماموریتی می‌شود که به گفته سازندگان «داستان عاشقانه‌ای را از سوی Fortnite روایت می‌کند». همچنین قهرمانان جدید در این رویداد حضور خواهند داشت که با اسلحه جدید Cupid Crossbow در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر موارد یاد شده، ماموریت جدید و دیگری نیز به بازی اضافه می‌شود که کاربران می‌توانند درجه سختی آن را دشوار‌تر کنند تا از جوایز ارزنده‌تری بهره‌مند شوند.

آپدیت 3.0.0 بازی Fortnite با محوریت رویداد Spring it On  برای بازیکنان این بازی در نظر گرفته شده است و پس از آن نسخه 3.1.0 در حالی که برخی بهبود‌ها را روی نقشه اعمال می‌کند، دوره دیگری از رویداد Spring it On را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. جزئيات کامل آپدیت 2.4.2 در وب‌سایت رسمی اپیک گیمز قابل مشاهده است. در حالی که منتظر منتشر شدن آپدیت جدید هستید پیشنهاد می‌شود که نگاهی به اسکین‌های المپیک این بازی بیاندازید.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Fortnite در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده