نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

با خرید کارت گرافیک AMD بازی Far Cry 5 را رایگان دریافت کنید

در پی همکاری یوبی‌سافت و AMD، این امکان فراهم شده تا یک نسخه رایگان از بازی Far Cry 5 به خریداران برخی کارت‌های گرافیک ای‌ام‌دی هدیه شود. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Far Cry 5 باقی نمانده و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی AMD که یکی از دو قطب اصلی سازنده کارت‌های گرافیکی است، در همکاری با یوبی سافت امکانی فراهم کرده تا با خرید یکی از کارت‌های گرافیکی منتخب این شرکت، بازی Far Cry 5 را رایگان دریافت کنید. برای استفاده از این فرصت، باید یکی از سیستم‌هایی را که از کارت‌های Radeon RX Vega 64، Radeon RX Vega 56 یا Radeon RX 580 استفاده می‌کنند خریداری کنید. 

با خرید هریک از این سیستم‌ها، یک کد دانلود بازی Far Cry 5 دریافت خواهید کرد که از طریق Uplay می‌توانید آن را فعال کنید. البته برای تجربه بازی باید تا انتشار آن در تاریخ ۷ فروردین منتظر بمانید. ای‌ام‌دی اعلام کرده که این امکان، تا تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) یا تا زمان تمام شدن کد‌های اختصاصی AMD از این بازی در دسترس خواهد بود. همچنین طبق اعلام این شرکت، Far Cry 5 از ویژگی‌های مخصوص کارت‌های گرافیک AMD مثل FreeSync 2 پشتیبانی می‌کند. 

در دیگر اخبار مرتبط با فارکرای 5، چندی پیش جزییات سیزن پس بازی اعلام شد که شامل یک نسخه رایگان از Far Cry 3 نیز می‌شود. همچنین شما می‌توانید جدید‌ترین تریلر گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنیدFar Cry 5 در تاریخ هفت فروردین ۹۷ (۲۷ مارس) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده