// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰

ویدیو گیم پلی بازی Far Cry 5 در حالت رزولوشن 4K منتشر شد

سایت IGN ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Far Cry 5 منتشر کرد که در جریان آن شاهد رزولوشن 4K و کیفیت فوق العاده بازی هستیم.

کمتر از دو ماه دیگر به عرضه بازی Far Cry 5 زمان باقی‌مانده است و خیلی از مخاطبان بازی‌های ویدیوی، منتظر جست و جو و کسب تجربه در دنیای بازی یعنی هوپ کانتی هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت آی‌جی‌ان ویدیویی پنج دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Far Cry 5 را منتشر کرده که این ویدیو در رزولوشن 4K ضبط شده است.

در جریان سری برنامه‌های IGN First، آی‌جی‌ان این بار به سراغ بازی Far Cry 5 رفته و شاهد گرفتن یکی از پایگاه‌های بازی به سه روش مختلف هستیم. اولین روش استفاده از اسلحه تک تیرانداز، دومین روش استفاده از مخفی‌کاری و کشتن بی سر و صدای دشمنان و در انتها، آخرین روش استفاده از اسلحه و استفاده از مواد منفجره است. همانند سایر نسخه‌های مجموعه Far Cry، در بازی Far Cry 5 نیز برای گرفتن یک پایگاه باید آن را پاکسازی کرده و تمامی دشمنان داخل آن را بکشید، اما نحوه انجام این کار متفاوت بوده و با توجه به شیوه مبارزه‌ای خود می‌توانید پایگاه حریف را از آن خود کنید.

نکته‌ی قابل توجه این است که در هر سه حالت می‌توانید از همراهانی کارآمد استفاده کنید؛ در حالت اول گریس یک تک تیرانداز حرفه‌ای است که به‌سادگی دشمنان را از پای در می‌آورد، در حالت دوم بومر از طریق کمان خود دشمنان را نابود کرده و در سومین حالت، نیک رایان یک متخصص مواد منفجره است که به‌خوبی از تخصص‌اش استفاده می‌کند.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول بازی Far Cry 5 می‌توان به محتویات سیزن‌پس بازی اشاره کرد که جدای از سه بسته الحاقی بازی، مشخص شد خریداران بازی Far Cry 3: Classic Edition را دریافت خواهند کرد و در خبر دیگری مشخص شد که نسخه سوم بازی، یک اثر ریمستر شده نخواهد بود. بازی Far Cry 5 در تاریخ هفت فروردین ماه ۹۷ (۲۷ مارس) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده