نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

انتشار جزییات سیزن پس و تریلر جدید بازی Far Cry 5

یوبی سافت در کنار انتشار تریلر جدید Far Cry 5 جزییات سیزن پس آن را هم اعلام کرد که شامل یک نسخه رایگان از Far Cry 3 می‌شود.

کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی Far Cry 5، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این اثر منتشر و همچنین جزییات سیزن پس بازی را ارائه کرد. تریلر جدید که با محوریت داستان بازی منتشر شده، شخصیت‌ها و وقایع فارکرای 5 را نمایش می‌دهد و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

سیزن پس بازی Far Cry 5 هم به‌عنوان بخشی از نسخه Gold این اثر ارائه می‌شود و هم می‌توان آن را به صورت مجزا خریداری کرد. سیزن پس بازی شامل محتویات جالبی می‌شود که در راس آن‌ها، می‌توان به یک نسخه رایگان از Far Cry 3 اشاره کرد که شامل بخش تک‌نفره بازی است. آن دسته از کاربران پی‌سی که سیزن پس بازی را خریداری کنند، به همان نسخه معمولی Far Cry 3 دسترسی خواهند داشت و کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم نسخه‌ای از این بازی تحت نام Far Cry 3 Classic Edition را دریافت می‌کنند که البته با توجه به اطلاعاتی که تا الان ارائه شده، تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و شامل بخش تک‌نفره فارکرای ۳ می‌شود که در آن باید برای نجات دوستان‌تان از دست واس، آنتاگونیست مشهور این بازی تلاش کنید.

البته سیزن پس بازی شامل محتویات دیگری نیز می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • محتوای Hours of Darkness: در جریان این محتوا گیمر‌ها به دوران جنگ ویتنام سفر می‌کنند و باید با ویت کونگ‌ها مبارزه کنند.
  • محتوای Dead Living Zombies: در جریان این محتوا گیمر‌ها در چند سناریوی مختلف که به فیلم‌های درجه دو شباهت دارند، با زامبی‌ها مبارزه می‌کنند.
  • محتوای Lost on Mars: در این محتوا هم گیمر‌ها به مریخ سفر می‌کنند و با دشمنان مختلفی در آنجا روبه‌رو خواهند شد.

احتمالا هریک از محتویات مذکور در قالب یک DLC منتشر خواهند شد که Ubisoft اطلاعات بیش‌تر در این زمینه را به آینده موکول کرده است. بازی Far Cry 5 در تاریخ ۷ فروردین برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد تریلر و سیزن پس بازی چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده