نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Silver Surfer در دست ساخت است؛ انتشار اطلاعات جدید از فیلم های آینده X-Men

کمپانی فاکس قرن بیستم از ساخت فیلم Silver Surfer خبر داد و اطلاعات جدیدی از فیلم‌های آینده مجموعه X-Men را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اطلاعات جدیدی از پروژه‌های آینده این کمپانی که اقتباسی از دنیای کامیک مارول هستند، به اشتراک گذاشته است. ماه آذر امسال بود که کمپانی والت دیزنی رسما بخش بزرگی از کمپانی فاکس قرن ۲۱ را خریداری کرد. دیزنی با خرید بخش بزرگی از کمپانی فاکس قرن ۲۱، به مجموعه‌های بزرگ سینمایی و تلویزیونی متفاوت و مختلفی از جمله دو مجموعه X-Men (افراد ایکس) و Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) دست یافت. با این حال، طبق گزارش جدید وب‌سایت هالیوود ریپورتر، کمپانی فاکس قرن بیستم نه تنها سرعت توسعه و ساخت فیلم‌های جدید براساس دو مجموعه مارول را کاهش نداده است، بلکه در حال توسعه و گسترش آن هم هست و در نظر دارد تا پروژه‌های بیشتری براساس این دو مجموعه را تولید و منتشر کند. 

موج‌سوار نقره‌ای / Silver Surfer

علاوه بر فیلم Doctor Doom (دکتر دووم) که توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Legion (لژیون) و سریال Fargo (فارگو)، در دست ساخت است، کمپانی فاکس قرن بیستم تایید کرد که در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت سیلور سورفر (Silver Surfer)، دیگر شخصیت مجموعه Fantastic Four، است. برایان کی وان، برنده جایزه آیزنر، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بسیاری کمی از فیلم Silver Surfer در دسترس است. پیش از این در فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای) محصول سال ۲۰۰۷، شاهد حضور شخصیت سیلور سورفر بودیم. همچنین تعداد بیشماری فیلم از مجموعه X-Men نیز در دست ساخت هستند. هالیوود ریپورتر در ادامه گفت در حالی که فاکس در نظر دارد تا در سال جاری میلادی دو فیلم از این مجموعه را منتشر کرد، این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و انتشار حداقل سه فیلم دیگر از مجموعه X-Men در سال ۲۰۱۹ و سه فیلم دیگر در سال ۲۰۲۰ است.

فیلم X-Force (ایکس-فورس) به کارگردانی درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، احتمالا یکی از فیلم‌های سال ۲۰۱۹ مجموعه X-Men خواهد بود که شروع فیلمبرداری و تولید آن برای اکتبر ۲۰۱۸ (مهر یا آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید)، یکی دیگر از سه فیلم این مجموعه در سال ۲۰۱۹ خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. بدون در نظر گرفتن دلیل تاخیر ۱۰ ماه این فیلم، در فیلمبرداری دوباره فیلم The New Mutants قرار است یک شخصیت جدید به فیلم اضافه شود که در حال حاضر اطلاعاتی از این شخصیت و بازیگری که قرار است این نقش را بازی کند، در دسترس نیست. همچنین فیلم Gambit (گامبیت) با بازی چنینگ تیتوم و لیزی کاپلان که در حال حاضر کارگردانی ندارد و مدت زیادی است که مراحل توسعه خود را سپری می‌کند، سرانجام چراغ سبز فاکس را دریافت کرده و این فیلم قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود که سومین فیلم مجموعه X-Men در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

X-Force

همچنین ساخت فیلم دیگری از مجموعه X-Men به کارگردانی تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) تایید شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که با کد 143 در دست توسعه است، بر عهده برایان مایکل بندیس خواهد بود و گفته می‌شود که تمرکز این فیلم روی شخصیت کیتی پراید (Kitty Pryde) است. بندیس در رابطه با این پروژه گفته که ادغام دیزنی و فاکس قرن بیستم هیچ تاثیری را روی روند توسعه و ساخت این پروژه نخواهد گذاشت. فاکس قرن بیستم در حال حاضر دارای  پنج تاریخ اکران برای فیلم‌های بدون عنوان مارولی که شامل تاریخ‌های ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸)، ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸)، ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹)، ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) و ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) می‌شود، است. با این حال، هالیوود ریپورتر اضافه کرد که احتمالا در نهایت بسیاری از این فیلم‌ها ساخته نخواهند شد و دیزنی پس از تکمیل ادغام، ادامه توسعه این پروژه‌ها را متوقف خواهد کرد. با این حال، نهایی شدن ادغام این دو کمپانی احتمالا تا سال آینده میلادی طول خواهد کشید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده