نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

آنتوان فوکوآ احتمالا برای کارگردانی بازسازی فیلم Scarface بازمی‌گردد

آنتوان فوکوآ در حال مذاکره با یونیورسال برای بازگشت و کارگردانی بازسازی فیلم صورت زخمی (Scarface) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آنتوان فوکوآ ممکن است بار دیگر کارگردانی بازسازی فیلم Scarface را بر عهده بگیرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، او در حال مذاکره با کمپانی یونیورسال برای کارگردانی سومین نسخه سینمایی این فیلم هست. در ابتدا قرار بود فوکوآ کارگردانی فیلم Scarface را بر عهده داشته باشد، اما او به دلیل قبول کارگردانی فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲) و حضور در آن، تصمیم به جدایی از این فیلم گرفت و پس از او، دیوید آیر،‌ کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) و فیلم Bright (درخشان)، جانشین فوکوآ روی صندلی کارگردانی فیلم Scarface شد. با این حال، در تیرماه امسال، آیر نیز پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد تا یونیورسال به دنبال استخدام کارگردان جدیدی برای این فیلم باشد.

دیگو لونا، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، قرار است نقش اصلی فیلم Scarface را بازی کند، اما با توجه به تغییرات به‌وجود آمده هنوز مشخص نیست که او در این پروژه باقی خواهد ماند یا اینکه یونیورسال باید به دنبال استخدام بازیگر دیگری برای این نقش باشد. در بهمن‌ماه سال گذشته کمپانی یونیورسال اعلام کرد که برادران کوئن، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) و درون لوین دیویس (Inside Llewyn Davis)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Scarface را بر عهده گرفته‌اند.

Antoine Fuqua

اتفاقات فیلم جدید Scarface در زمان حال و شهر لس آنجلس رخ خواهد داد و تمرکز آن روی یک مهاجر مکزیکی خواهد بود. این فیلم، سومین فیلم Scarface خواهد بود که قرار است به روی پرده برود؛ فیلم اصلی و اول به کارگردانی هاوارد هاوکس و با بازی پل مونی، در سال ۱۹۳۲ و دومین فیلم به کارگردانی برایان دی پالما و با بازی آل پاچینو در سال ۱۹۸۳ به روی پرده رفته است. الیور استون کار نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده داشت. اتفاقات دو فیلم اول Scarface به ترتیب در شهرهای شیکاگو و میامی جریان داشته است که هر دوی این فیلم‌ها داستان یک مهاجر را روایت کرده‌اند.

فیلم Scarface در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما کمپانی یونیورسال اعلام کرد که این فیلم در حال حاضر از جدول اکران فیلم‌های آینده این کمپانی حذف شده و دیگر قرار نیست در این تاریخ به روی پرده‌های سینما برود. تاریخ اکران جدید فیلم Scarface در آینده اعلام خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده