نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶

دیوید آیر کارگردانی بازسازی فیلم Scarface را بر عهده گرفت

کمپانی یونیورسال دیوید آیر را به عنوان کارگردان جدید بازسازی فیلم Scarface انتخاب کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وب‌سایت ورایتی گزارش داده که کمپانی یونیورسال دیوید آیر را به عنوان کارگردان جدید بازسازی فیلم Scarface انتخاب کرده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون پایان کشیک (End of Watch)، سلاطین خیابان (Street Kings)، فیوری (Fury) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، شناخته شده است. او جانشین آنتوان فوکوآ می‌شود که در بهمن ماه سال گذشته از پروژه ساخت بازسازی فیلم Scarface خارج شده بود. آیر پیش از این در نوشتن فیلمنامه فیلم روز تعلیم (Training Day) با فوکوآ همکاری کرده است.

فیلم Bright، جدیدترین فیلم آیر است که در آن بازیگرانی چون ویل اسمیت، جوئل اجرتون، نومی راپاس، لوسی فرای و ادگار رامیرز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم فانتزی قرار است توسط شبکه نت فلیکس در کریسمس امسال منتشر شود. علاوه بر فیلم Scarface، آیر کارگردانی فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) را نیز بر عهده دارد و همچنین در فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور خواهد داشت. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران این دو فیلم اعلام نشده است.

Scarface

در بهمن ماه سال گذشته کمپانی یونیورسال اعلام کرد که برادران کوئن، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) و درون لوین دیویس (Inside Llewyn Davis)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Scarface را بر عهده گرفته‌اند. دیگو لونا، کاپیتان کاسیان اندور در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند، اما مشخص نیست که با وجود پیوستن آیر او همچنان در تیم بازیگری این فیلم حضور خواهد داشت یا بازیگر دیگری جانشین او می‌شود.

اتفاقات فیلم جدید Scarface در زمان حال و شهر لس آنجلس رخ خواهد داد و تمرکز آن روی یک مهاجر مکزیکی خواهد بود. این فیلم، سومین فیلم Scarface خواهد بود که قرار است به روی پرده برود، فیلم اصلی و اول در سال ۱۹۳۲ و دومین فیلم با بازی آل پاچینو در سال ۱۹۸۳ به روی پرده رفته‌اند. اتفاقات دو فیلم اول Scarfacee به ترتیب در شهرهای شیکاگو و میامی جریان داشته است که هر دو این فیلم‌ها داستان یک مهاجر را روایت کرده‌اند.

فیلم Scarface قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده