نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

فيلمبرداری فيلم Halloween به پایان رسید

کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار هالووین (Halloween) خبر دادند.

از اواخر ماه دی امسال، فیلمبرداری و تولید فيلم Halloween در شهر چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی آغاز شد. فیلمبرداری و تولید این فیلم در ابتدا قرار بود از ماه اکتبر ۲۰۱۷ آغاز شود، اما به علت مشکلاتی پیش‌بینی نشده فیلمبرداری این فیلم تا سه ماه عقب افتاد. هفته گذشته، جیمی لی کرتیس، بازیگر نقش لوری استرود در فیلم Halloween، از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید صحنه‌های خود در این فیلم مورد انتظار هالووین ۲۰۱۸ خبر داده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس رسما از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فيلم Halloween خبر داده‌اند. رایان تورک، معاون بخش فیلم‌های در دست ساخت کمپانی بلوم‌هاوس با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است.

با این حال، تورک اطلاعات بیشتری را از فيلم Halloween به اشتراک نگذاشته است. حال این فیلم وارد مراحل پس از تولید برای اکران در پاییز سال ۲۰۱۸ خواهد شد. تمرکز اتفاقات و داستان فيلم Halloween روی لوری استرود به‌همراه دختر و نوه‌اش خواهد بود که قرار است ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر در برابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار بگیرد و با او مقابله کند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Halloween

علاوه بر این بازیگران، مایلز رابینز، دیلن آرنولد، درو شاید، راب نیتر، ریان ریس و ویل پاتون، دیگر بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده گوردون گرین، کارگردان فیلم Pineapple Express (پاین‌اپل اکسپرس)، بوده است. گوردون گرین به‌همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم Halloween را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Halloween، اولین فیلم مجموعه هالووین بود که در سال ۱۹۷۸ به روی پرده‌های سینما رفت. پس از آن ۹ فیلم دیگر که شامل ۷ دنباله و ۲ بازسازی آن می‌شود، تولید شدند و به روی پرده‌های سینما رفتند. لی کرتیس نقش لوری استرود را چهار بار در این مجموعه بازی کرده که آخرین بار او در فیلم Halloween: Resurrection (هالووین: رستاخیز) محصول سال ۲۰۰۲، به ایفای نقش پرداخته است. همچنین اسکاوت تیلر-کامپتن در دو فیلم بازسازی Halloween نقش لوری استرود را بازی کرده بود. دنباله جدید فیلم Halloween یازدهمین فیلم این مجموعه است که اتفاقات آن ارتباطی به دو فیلم بازسازی آن نخواهد داشت و در مجموعه اصلی جریان دارد.

فیلم Halloween قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده