// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر جدیدی از بازی Shenmue III منتشر شد

یو سوزوکی تصاویری از بازی Shenmue 3 منتشر کرد که بهبود طراحی گرافیکی کاراکترهای آن را نشان می‌دهد.

یو سوزوکی (Yu Suzuki)، سازنده بازی Shenmue، در جریان کنفرانسی در رویداد Magic Monaco تصاویری از پروژه خود یعنی بازی Shenmue 3 منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده شاهد برخی از کاراکتر‌های حاضر در این بازی بودیم که در حساب کاربری Shenmue Forever منتشر شد. پس از انتشار این تصاویر در حساب کاربری طرفداران این بازی، استودیو YS Net بلافاصله عکس‌های جدید را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد که در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی کاراکتر و مدل‌های این بازی در مقایسه با عکس‌هایی که در ماه ژانویه گذشته منتشر شده بود، با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو شده است. تصاویر جدید پس از آغاز همکاری استودیو سازنده این بازی با کمپانی دیپ‌ سیلور (Deep Silver)، منتشر شد که مسئولیت انتشار این بازی را بر عهده گرفته است. در آن سو سازندگان با همکاری استودیو مستقل Lakshya Digital قصد دارند که تمرکز بیشتری روی جزئيات طراحی کاراکتر‌های این بازی داشته باشند. بنابراین این موضوع باعث می‌شود که شاهد شخصیت‌های زیادی در این بازی باشیم.

در تریلر‌های پیشین منتشر شده از بازی Shenmue 3 می‌توانید ویدیو صحبت‌های سازندگان پیرامون برنامه‌های آینده خود، ویدیو صحبت‌های کارگردان در مورد حالات صورت کاراکتر‌ها و تریلر گیمزکام 2017 آن را در زومجی مشاهده کنید.

بازی شنمو 3 به دلیل اینکه سازندگان قصد دارند محتوای آن را گسترش دهند مدتی پیش تاخیر خورد و انتشار آن به تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ موکول شده است. بازی مذکور برای عرضه روی پلی ‌استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است.

نظرات خود را در مورد تصاویر جدید بازی Shenume 3 با زومجی در میان بگذارید. برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده