نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

بازی GTA V به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای در استیم نزدیک است

بازی Grand Theft Auto V از زمان عرضه تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه در شبکه استیم فروش داشته است.

بازی Grand Theft Auto V از زمان انتشارش روی کنسول‌های نسل هفتم در سال ۲۰۱۳ تا به امروز فروش بی‌نظیری را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر لقب پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در ایالات متحده آمریکا را یدک می‌کشد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی به رکورد دیگری در زمینه فروش دست یافته و در شبکه استیم نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.  

نسخه استیم بازی GTA V تنها از طریق شبکه استیم در دسترس است و این آمار شامل خرده‌فروشی‌ها نمی‌شود و بر این اساس آمار دقیق فروش بازی در پلتفرم پی سی مشخص نیست. بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۵ برای پی‌سی منتشر شد و کمپانی راک استار ۱۰ میلیون نسخه از این بازی را در محدوده قیمت ۲۴.۹۹ یورو تا ۵۹.۹۹ یورو به فروش رسانده است. پس از گذشت ۳ سال از انتشار بازی، این اثر همچنان با قیمت کامل به فروش می‌رسد و این بازی در تخفیفات زمستانی با کمترین قیمت خود یعنی ۲۴.۹۹ یورو به فروش رسید.

Grand Theft Auto V

به لطف این موفقیت، بازی GTA 5 سومین بازی پرفروش استیم است که در اختیار کمپانی ولو نیست و درست پشت سر بازی TES V: Skyrim با فروش بیش از ۱۱ میلیون نسخه (بیش از ۱۷ میلیون نسخه، اگر نسخه Special Edition بازی را نیز لحاظ کنیم) و بازی PUBG با فروش بیش از ۳۰ میلیون نسخه قرار دارد. شایان ذکر است که پرفروش‌ترین بازی شبکه استیم بازی Counter-Strike: Global Offensive است که موفق به فروش بیش از ۴۰ میلیون نسخه شده است.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Grand Theft Auto V متوجه شدیم که احتمال عرضه نسخه‌ای از بازی تحت نام Premium Edition برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وجود دارد و چندی قبل کمپانی راک‌استار اعلام کرد که کاربران بازی GTA Online می‌توانند برای مدت محدود و تنها با وارد شدن به بازی مبلغ ۲۵۰ هزار دلار پول درون بازی به دست آورند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده