// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

احتمال عرضه بازی GTA V Premium Edition برای ایکس باکس وان ایکس

بر اساس تصویری از سایت آمازون، به نظر می‌رسد نسخه‌ای از بازی GTA V تحت نام Premium Edition قرار است منتشر شود.

بروزرسانی: فروشگاه آمازون آلمان این نسخه را برای پلی‌استیشن 4 هم لیست کرده که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

آمازون GTA

بازی GTA V از زمان انتشارش روی کنسول‌های نسل هفتم در سال ۲۰۱۳ تا به امروز فروش بی‌نظیری را پشت سرگذاشته است و در حال حاضر لقب پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در ایالات متحده آمریکا را یدک می‌کشد که بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این رکورد را اثر دیگری بشکند؛ مگر نسخه بعدی همین سری. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی راک استار، درآمد به‌دست آمده فقط از طریق پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در GTA V چیزی در حدود نیم میلیارد دلار بوده که البته این آمار مربوط به سال ۲۰۱۶ است و تا به این لحظه قطعا فراتر از این‌ها هم رفته است.

با در نظر گرفتن بازیکنان زیاد و درآمد غیرقابل چشم‌پوشی GTA Online، پشتیبانی از این بازی برای چند سال آینده نیز دور از انتظار نیست و این یعنی احتمالا به این زودی‌ها خبری از نسخه بعدی سری GTA نخواهد بود. اما در جدیدترین اخبار بازی، تصویری از فروشگاه آمازون منتشر شده است که در آن اثری با نام Grand Theft Auto V Premium Edition به چشم می‌خورد و نکته جالب‌تر اینکه این محصول مختص کنسول ایکس باکس وان است.

GTA V Premium Edition

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی دقیقی در این باره وجود ندارد، اما محتمل‌ترین چیزی که می‌توان در نظر گرفت این است که نسخه Premium Edition بازی جی‌تی‌ای وی احتمالا قرار است برای کنسول ایکس باکس وان ایکس منتشر شود و بهینه‌سازی‌ها و آپدیت‌های لازم برای اجرا با گرافیک بهتر را نیز به همراه خود داشته باشد. با این حال، برای جزئیات دقیق‌تر باید منتظر اخبار رسمی از سوی خود Rockstar Games باشیم.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده