نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

با وارد شدن به GTA Online به رایگان ۲۵۰ هزار دلار پول درون بازی دریافت کنید

کمپانی راک‌استار اعلام کرد که کاربران GTA Online می‌توانند برای مدت محدود و تنها با وارد شدن به بازی مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به دست آورند.

همانطور که گاهی اوقات شاهد آن هستیم، کمپانی راک استار یک پاداش برای بازیکنان بازی Grand Theft Auto V در نظر گرفته است. بازیکنان می‌توانند برای مدت زمان محدودی در بازی GTA Online مقداری پول به صورت رایگان به دست آورند و اقلام مورد نیاز خود را با تخفیف خریداری کنند.

سازمان خزانه‌داری شهر San Andreas حامل خبرهای خوبی برای شهروندان خود است؛ زیرا طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی راک‌استار اعلام کرده است که یک بسته برای تشویق بازیکنان در تمام پلتفرم‌های بازی GTA Online یعنی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در نظر گرفته و از حالا تا تاریخ هفتم اسفندماه (۲۶ فوریه) با ورود به بازی می‌توان ۲۵۰ هزار دلار دریافت کرد. این پول بلافاصله به بازیکنان تحویل داده نمی‌شود و شما می‌توانید انتظار واریز آن در بازه زمانی هشتم تا پانزدهم اسفندماه (۲۷ فوریه تا ۶ مارس) به حساب بانکی خود را داشته باشید.

علاوه بر این راک‌استار امتیاز ویژه‌ای را در اختیار بازیکنان GTA Online قرار داده است و از حالا تا تاریخ ۷ اسفندماه مقدار ۱۰ درصد از مبلغ اقلام خریداری‌شده را به بازیکنان بازمی‌گرداند (به عنوان مثال، مبلغ ۵۰۰ هزار دلار در بازی خرج می‌کنید و مقدار ۵۰ هزار دلار در بانک دریافت خوهید کرد). بیشترین مقداری که از این طریق می‌توان به دست آورد، مبلغ ۱ میلیون دلار است، هرچند برای بازپرداخت این مقدار باید مبلغ بسیار زیاد ۱۰ میلیون دلار خرج کرد. شایان ذکر است که این مبالغ در تاریخ هشتم اسفند‌ماه به بازیکنان تحویل داده خواهد شد.

شما می‌توانید این پیشنهاد را در کنار حراج این هفته بازی قرار دهید که شامل ۲۵ درصد تخفیف برای دفاتر اجرایی (Executive Offices)، بالگرد جنگنده Nagasaki Buzzard و وسایل نقلیه دیگر است. همچنین هنوز برای بهره‌مند شدن از دیگر پاداش‌های این هفته که همزمان با یک وسیله نقلیه جدید بازی یعنی Vapid Hustler در دسترس قرار گرفت، دیر نشده است.

در مورد خبر‌های دیگر مربوط به این بازی به نظر می‌رسد که موفقیت‌های Grand Theft Auto V پی‌در‌پی ادامه دارد. به نقل از Rockstar Games، اکنون و در حالی که چند سال از عرضه GTA V می‌گذرد، این بازی حتی در سال ۲۰۱۷ نیز توانسته به بزرگ‌ترین موفقیت این کمپانی تبدیل شود؛ طوری که لقب سومین بازی فیزیکی پرفروش سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرده است. GTA Online از طریق بازی Grand Theft Auto V قابل تجربه است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 ،ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده