// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های بهمن 1396 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در مقاله بهترین بازی های رایگان اندروید بهمن ماه، در کنار معرفی برترین‌ها، بازی اعتیادآور Flippy و بازی Final Fantasy XV Poket Edition را معرفی کرده‌ایم.

در بهمن ماه نیز شاهد انتشار بازی‌های متفاوتی مشابه با دی‌ماه بودیم. یکی از بازی‌های جذاب این ماه، Flippy است که مانند سایر بازی‌های کمپانی Ketchapp، حال و هوایی رقابتی برای کسب بالاترین امتیاز دارد و طبیعتا بسیار اعتیادآور است. از سوی دیگر در ماهی که گذشت بازی Final Fantasy XV Pocket Edition منتشر شد که هرچند تنها یک Chapter آن رایگان است،‌ اما باز هم ارزش دانلود و تجربه کردن را برای انجام خرید درون‌برنامه‌ای و باز کردن سایر مراحل دارد. اگر به دنبال بازی‌ کشاورزی هستید و می‌خواهید تا کمی‌هم بازی‌های پیکسلی را بازی کنید، Tiny Pixel Farm گزینه‌ مناسبی برای‌تان خواهد بود.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید بهمن همراه زومجی باشید.

بازی Avicii | Gravity HD

Avicii | Gravity HD

تقابل با جاذبه، پرواز در آسمانی زیبا و در نهایت سفینه‌ای برای ویراژ در فضا، بازی Avicii | Gravity HD را به محصولی متفاوت و البته سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. بازی Avicii | Gravity HD در زمینه موسیقی بسیار متنوع است و توسعه‌دهندگان تمرکز زیادی را برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی موسیقیایی به بازیکنان داشته‌اند. بازی Avicii | Gravity HD در دسته بازی‌های سرعتی جای می‌گیرد و با گیم‌پلی بی‌انتهایی که دارد،‌ قادر است تا بازیکنان را هم از نظر سمعی و هم از لحاظ بصری درگیر خود کند. Avicii | Gravity HD اکنون به صورت رایگان برای اندرود و IOS در دسترس قرار دارد و در جریان بازی باید با چرخاندن سفینه، از میان موانع مثلث شکل عبور کنید. با پیشروی در بازی مراحل رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرند و در نتیجه از لحاظ بصری نیز با بازی متنوعی روبه‌رو هستیم.

دانلود بازی اندروید Avicii | Gravity HD

بازی Blocky Snakes

Blocky Snakes

شخصیت‌های بلوکی به ویژه بعد از موفقیت بازی Crossy Road محبوبیت زیادی را میان توسعه‌دهندگان پیدا کرده‌اند. بازی Blocky Snakes یکی از آن دست بازی‌هایی است که در کنار خاطره‌انگیز بودن برای علاقمندان به بازی Snake، برای بازیکنان جدید نیز ویژگی‌های جذابی را در محیطی سه‌بعدی ارائه می‌دهد. در این بازی باید با هدایت مار بلندی، بدون برخورد با موانع از میان راهروهای تنگ یک مزرعه عبور کنید و در محیطی متشکل از پنج نقشه زیبا، خود را به چالش بکشید. ۱۶ مار متفاوت، آسانی کنترل، هماهنگی کامل بازی با نمایشگر لمسی گوشی، وجود آیتم‌های متنوع از میوه گرفته تا قورباغه، پاورآپ‌ها، تله‌ها و سکه‌های متنوع، تنها بخشی از ویژگی‌های متنوع این بازی هستند. این بازی فعلا برای iOS منتشر نشده است.

دانلود بازی اندروید Blocky Snakes

بازی Dissidia Final Fantasy Opera Omnia

Dissidia Final Fantasy Opera Omnia

بعد از انتشار بازی Dissidia Final Fantasy NT برای پلی استیشن 4، انتظار می‌رفت که شاهد عرضه محصولی از این سری برای گوشی‌های موبایل باشیم. بازی Dissidia Final Fantasy Opera Omnia در سبک و سیاقی مشابه با نسخه کنسولی، اما با گرافیکی پایین‌تر اکنون به صورت رایگان برای علاقمندان در دسترس قرار دارد. در این بازی باید با شخصیت‌های آشنای مجموعه که هرکدام توانایی منحصر به فردی دارند، به صورت نوبتی به مبارزه بپردازید. قابلیت جمع‌آوری ده‌ها شخصیت آشنای مجموعه فاینال فانتزی در کنار یکدیگر و همینطور بازی کردن با دوستان برای انجام ماموریت‌های چندنفره،‌ از جمله‌‌ی ویژگی‌های بازی Dissidia Final Fantasy Opera Omnia است. سیستم افزایش سطح و وجود عناصر آشنای نقش‌آفرینی در این بازی، Dissidia Final Fantasy OO را به محصولی جذاب برای علاقمندان به دنیای جادویی فاینال فانتزی تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید Dissidia Final Fantasy Opera Omnia

بازی Empire: Millennium Wars

Empire: Millennium Wars

بازی Empire: Millennium Wars گرافیک زیبایی دارد و از تجربه آن لذت خواهید برد

با سفر انسان‌ها به مریخ، جنگ و نبرد رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد و بشریت به سمت ساخت جدیدترین و قدرتمند‌ترین سلاح‌ها پیش می‌رود. در بازی Empire: Millennium Wars باید با ساخت پایگاه، واحدهای نظامی خود را آموزش دهید و آنها را برای نبرد آماده کنید. هدف اصلی بازی جمع‌آوری منابع بسیار کمیاب میلینیوم است و در نتیجه دشمنان نیز در جهان بازی به دنبال به دست آوردن این منبع هستند. ملحق شدن به نبرد با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان، ساخت و آموزش نیروها، هدایت واحدهای نظامی برای غارت پایگاه دشمنان، گشتن به دنبال میلینیوم و در نهایت اتحاد با سایر بازیکنان برای هدفی مشترک، بخشی از ویژگی‌های این بازی خوش‌ساخت هستند. Empire: Millennium Wars شباهت زیادی به سایر باز‌ی‌های موبایل دارد و بعد از مدتی تجربه آن، احتمالا مجبور به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهید بود. با این حال، هنوز هم اگر به دنبال بازی خوش‌ساخت با حال و هوای بازی‌هایی مانند سری Red Alert می‌گردید، تجربه بازی Empire: Millennium Wars را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید Empire: Millennium Wars

بازی Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV Pocket Edition،‌ بی شک یکی از عجیب‌ترین و خلاقانه‌ترین بازی‌هایی است که به لطف اسکوئر انیکس برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. اگر هنوز هم دلتان می‌خواهد تا پانزدهمین فاینال فانتزی را تجربه کنید، شاید بد نباشد تا نگاهی به بازی Final Fantasy XV Pocket Edition، نمونه‌ کوچک شده و جمع‌وجور این بازی نقش‌آفرینی بیندازید. بازی Final Fantasy XV Pocket Edition با وجود داستان یکسان با نسخه کنسولی Final Fantasy 15، در زمینه سیستم ارتقاء، دیالوگ‌ها و ماموریت‌ها تفاوت‌هایی با نسخه اصلی دارد. با این حال، هنوز هم می‌توانید با دانلود و نصب رایگان این بازی اولین بخش را به صورت رایگان تجربه کنید و در ادامه باید با خرید درون‌برنامه‌ای سایر بخش‌ها را نیز باز کنید. شخصیت‌های دنیای بازی از جمله نوکتیس در این بازی کوچک یا به اصطلاح جیبی شده‌اند و می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از این بازی داشته باشید.

دانلود بازی اندروید Final Fantasy XV Pocket Edition

بازی Flip : Surfing Colors

Flip: Surfing Colors

بازی Flip: Surfing Colors، دیگر محصول دیوانه‌کننده، اما جذاب بهمن‌ماه بود. در این بازی باید با اسکیت‌سواری از روی دیواره‌ها بپرید، روی لبه‌های دیوار حرکات نمایشی انجام دهید و در مجموع، با موانع برخورد نکنید. بازی Flip Surfing Colors در دنیایی فانتزی و از همه رنگ روایت می‌شود، جایی که رنگ‌ها به جهان بازی روح تازه‌ای بخشیده‌اند. البته این به معنی عدم تغییر محیط نیست و در جریان بازی سفری به مصر، ونیز در ایتالیا یا کیوتو در کشور ژاپن خواهید داشت. بازی Flip Surfing Colors هنوز در مرحله بتا به سر می‌برد و در نتیجه امکان حذف این بازی از فروشگاه‌ها وجود دارد. با این حال، هنوز هم می‌توانید با نصب این بازی اسکیت سواری کنید،‌ الماس‌ها را بردارید یا سوار بر گلایدر روی شهر سفری داشته باشید.

دانلود بازی اندروید Flip : Surfing Colors

بازی Flippy

Flippy

کچاپ در انتشار بازی‌های اعتیادآور استعدادی دارد که کمتر در سایر کمپانی‌ها دیده شده است. به ویژه در چند سال اخیر این کمپانی بیشتر تمرکز خود را روی انتشار بازی‌هایی گذاشته است که ظاهری ساده و رنگارنگ دارند و کمتر به سراغ محصولاتی پر زرق و برق رفته است. مسیری طولانی، مرد یا زنی دونده و انبوهی از تیغه‌های بران که می‌خواهند مانع حرکت رو‌به‌ جلوی شخصیت‌های مشکی‌پوش شوند. در بازی Flippy باید با ضربه زدن روی نمایشگر، مسیر حرکت شخصیت‌ اصلی را تغییر دهید و مانع برخورد او به تیغه‌ها شوید. در مسیر حرکت اما، با شخصیت‌های مختلفی برخورد می‌کنید که با رد شدن از کنار آنها، مهارت‌های منحصر به فردی مانند افزایش سرعت را به دست می‌آورید. Flippy‌ مانند سایر بازی‌های کچاپ، شدیدا سرعتی و امتیاز محور است و در نتیجه می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید و برای امتیازی بیشتر، تلاش کنید.

دانلود بازی اندروید Flippy

بازی Gardius Empire

Gardius Empire

در بازی Gardius Empire باید براساس استراتژی خود به نبرد با نیروهای شر بروید

اگر به دنبال اثری با حال و هوای بازی‌های ژاپنی می‌گردید، Gardius Empire یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در این ماه تجربه کنید. با ورود به دنیای افسانه‌ای Gods and Heroes، به ماجراجویی خونینی برای نبرد بپیوندید که در آن تنها شمشیرها سخن می‌گویند. مانند بازی‌های نقش‌آفرینی، در این بازی نیز باید با ارتقاء و تقویت قهرمان‌تان قدرت آن را ارتقاء دهید و براساس استراتژی خود،‌ ارتشی قدرتمند را خلق کنید. داستان بازی فراتر از یک نبرد خونین بر سر زندگی است و هدف شما باید تصاحب تاج و تخت برای تبدیل شدن به یک فرماندار قدرتمند باشد. اژدها یا شینیگامی فرقی نمی‌کند چه موجودی باشد، در جریان بازی با آنها روبه‌رو می‌شوید و در محیطی با گرافیک‌های پرجزئیات باید با آنها سر و کله بزنید. البته هنوز لزوم انتشار بروزرسانی‌های بیشتر به دلیل افت فریم‌های محسوس در جریان بازی حس می‌شود.

دانلود بازی اندروید Gardius Empire

بازی Headshot ZD: Survivors vs Zombie Doomsday

Headshot ZD: Survivors vs Zombie Doomsday

بازی‌های زامبی محور به ویژه برای افرادی که به دنبال کمی هیجان هستند، همواره جذابیت‌های خودش را داشته است. اما در گوشی‌های موبایل این روزها بازی‌هایی با سبک و سیاق جدید عرضه می‌شوند که بیشتر دنیایی پیکسلی دارند و پیچیدگی و ترسی را  که از یک بازی زامبی‌ محور انتظار داریم،‌ به بازیکنان انتقال نمی‌دهند. بازی Headshot ZD : Survivors vs Zombie Doomsday ساخته‌ی جدید کمپانی نانو، یکی از همین دست بازی‌ها است که در آن باید با قهرمان خود به شهری پر از زامبی بروید و برای زنده ماندن مایهتاج مورد نیاز خود مانند آب،‌ غذا و مواد غذایی دیگر را جمع‌آوری کنید. هر یک از مراحل بازی در یکی از نقاط شهر مانند زمین کشاورزی یا کارخانه جریان دارد و باید قبل از ورود به مرحله، سلاح و تجهیزات مورد نیاز خود را بردارید. امکان شلیک به سر زامبی‌ها برای کشتن سریع‌تر آنها، جمع‌آوری لوت‌باکس‌ها برای به دست آوردن مایهتاج زندگی یا وجود باس‌های قدرتمند، از جمله‌ ویژگی‌های این بازی پیکسلی هستند. شما همینطور قادر به آزادسازی قهرمان‌های جدید هستید که برای برخی مراحل امری ضروری خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Headshot ZD : Survivors vs Zombie Doomsday

بازی Inochi

Inochi

هرچند در نگاه اول بازی Inochi، ساخته‌ای بی محتوا به نظر می‌رسد،‌ اما با کمی تجربه‌ بازی به مرور به وجود انبوهی از محتوا در این بازی پی می‌برید. بازی Inochi در مجموع در رابطه با نبرد روبات‌ها است. در جریان بازی می‌توانید با شخصی‌سازی روبات‌ها، قهرمان خود را بسازید و با افزایش توانایی‌ها و اجزاء آن، به قدرتی بالا برای پیروزی در مبارزه دست پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های Inochi قابلیت‌ آزادسازی پاورآپ‌های جدید و به دست آوردن مهارت‌های قدرتمند است. هر یک از این پاورآپ‌ها شیوه منحصر‌به‌فردی دارد و مانع تکراری شدن بازی می‌شود. البته نباید فراموش کرد که بازی Inochi نیاز به بروزرسانی‌هایی برای بهبود راندمان در گوشی‌‌های مختلف شود.

دانلود بازی اندروید Inochi

بازی Merge Kingdom!

Merge Kingdom!

تنها با کشیدن انگشت روی نمایشگر می‌توانید توپ را از میان موانع حرکت دهید

پادشاهی Merge، جایی که زمانی شکوه و زیبایی‌اش چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کرد، به ناگاه می‌میرد و در تاریکی فرو می‌رود. اما این سرزمین اکنون روزنه‌ی امیدی دارد و این شما هستید که باید امید و زندگی را به آن برگردانید. در بازی Merge Kingdom هرچیزی را که می‌بینید قابل ادغام است؛ از درختان بگیرید تا گیاه‌ها باید با ادغام کردن آنها، به مرور تاریکی را از بین ببرید و زندگی را به پادشاهی برگردانید. زیبایی بازی اما در استفاده صحیح سازندگان از رنگ‌ها نهفته است، هر یک از عناصر بازی با دقت ساخته شده‌اند و همین موضوع باعث شده با وجود محصولاتی مشابه، باز هم تجربه بازی Merge Kingdom سرگرم‌کننده باشد. با وجود امکان به چالش کشیدن سایر بازیکنان، متاسفانه در حال حاضر به دلیل استقبال پایین از این بازی، قادر به رقابت با افراد دیگر نخواهید بود. هرچند هنوز هم می‌توانید از تجربه‌ مراحل لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید Merge Kingdom

بازی Nindash: Skull Valley

Nindash: Skull Valley

Nindash: Skull Valley ساخته‌ی جدید آنکاما، ناشر بازی متفاوت King Tongue، در جهانی پر از اسکلت کنترل نینجایی قدرتمند را به دست بازیکنان می‌سپارد تا در ۹۰ مرحله به جان دشمنان بی‌افتند. در این بازی باید با ضربه زدن روی نقاط مختلف نمایشگر،‌ با سرعت به طرفین حرکت کنید و استخوان‌ دشمنان را خرد کنید. مانند هر نینجایی شما نیز در یک دست خود کاتانا و در دست دیگر خود شوریکن دارید و با انجام حرکات ترکیبی می‌توانید امتیاز بالاتری را به دست بیاورید. Nindash: Skull Valley در مجموع بازی ساده‌ای است که با وجود محتوایی مانند باس‌فایت‌ها، دشمنان متنوع یا انواع و اقسام محیط‌ها، المان‌های لازم برای درگیر کردن بازیکنان را نیز در خود دارد. Nindash: Skull Valley در مدت کوتاهی که از زمان انتشارش می‌گذرد،‌ توانسته نظر مثبت بازیکنان را جلب کند.

دانلود بازی اندروید Nindash: Skull Valley

بازی Pandamino - A Color Slide Puzzle Adventure

Pandamino - A Color Slide Puzzle Adventure

در جریان بازی دو یا بیشتر از دومینوها را باید با یکدیگر ادغام کنید

گنجینه‌ای خانوادگی باعث می‌شود تا پاندایی دوست‌داشتنی راه خود را به سمت معبدی قدیمی کج کند و به دنبال دومینوهای باستانی باشد. داستان پاندای ما، از جایی آغاز می‌شود که او با ورود به معبد با روباهی تندخو آشنا شده و برای او توضیح می‌دهد که به دنبال دومینوهای خاندان خود است. بازی Pandamino - A Color Slide Puzzle Adventure محصولی دیگر در شکل و شمایل بازی کندی کراش است که این‌بار باید دومینوها را با یکدیگر ادغام کنید. در جریان بازی می‌توانید با ضربه زدن روی دومینوها جهان آنها را تغییر دهید و با کشیدن دومینوها به چهار جهت چپ، راست، بالا و پایین، دومینوی مورد نظرتان را به سمت دومینوهایی با عدد و رنگ مشخص حرکت دهید. مانند بازی‌های مچ‌تری یا مچ‌تو، در Pandamino - A Color Slide Puzzle Adventure نیز شاهد حضور پاورآپ‌ها و اهدافی برای تمام کردن مراحل هستیم که با پیشروی در بازی به پایان رساندن آنها مشکل‌تر می‌شود. بازی در مجموع بیش از ۲۰۰ مرحله با خط داستانی جمع‌وجور دارد.

دانلود بازی اندروید Pandamino - A Color Slide Puzzle Adventure

بازی The Official BBC Earth Quiz

The Official BBC Earth Quiz

اگر بخواهیم از کانال‌های خبری شبکه BBC بگذریم، این شرکت به ویژه در ساخت مستند از حیات وحش و طبیعت، یکی از بهترین‌ها است. BBC در ماه گذشته بازی مستند محوری را با موضوع ماجراجویی‌های یک عکاس در مناطق مختلف منتشر کرد. در این بازی باید به ماجراجویی در هشت منطقه مختلف جهان از جمله صحرایی سوزان،‌ جنگلی سرسبز، علفزاری آرامش‌بخش و اعماق اقیانوس بروید. بازی از جایی آغاز می‌شود که شما به همراه سایر عکاس‌ها سوار بر قایق به اقیانوس می‌روید و در آنجا با حیوانات مختلفی از مستند The Blue Planet مانند کوسه، وال یا هشت‌پا روبه‌رو می‌شوید. گیم‌پلی از مجموع سوال و جواب‌هایی تشکیل شده است که همه آنها در رابطه با حیات وحش و طبیعت است و با پاسخ به آنها محتوای جدیدی را از مستندهای جدید کمپانی BBC آزاد می‌کنید. سوال‌ها در پنج سطح مختلف طرح شده‌اند و حتی بخش چندنفره برای رقابت بازیکنان نیز در بازی تعبیه شده است. با این حال با توجه به محدود بودن سوالات نباید توقع تنوع بازی‌هایی مانند QuizUp یا Quiz of Kings را از ساخته‌ بی‌بی‌سی داشته باشد.

دانلود بازی اندروید The Official BBC Earth Quiz

بازی Tiny Pixel Farm

Tiny Pixel Farm

بازی Harvest Moon و این‌روزها Stardew Valley را می‌توانیم نوع متفاوتی از بازی‌های نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز کشاورزی معرفی کنیم. محصولاتی با کیفیت که‌ بازیکنان را با دخترک یا پسرکی جوان همراه می‌کنند که به دنبال وصیت یا خواسته‌ پدر یا پدربزرگشان برای تنوع سفری به روستایی دورافتاده می‌کنند تا زندگی جدیدی را شروع کنند. با وجود انتشار بازی‌هایی مانند Harvest Moon: Seeds of Memories برای گوشی‌های موبایل، همواره بسیاری از استودیوها به سمت توسعه‌ی بازی‌هایی مانند FarmVille می‌‌روند که گیم‌پلی متفاوت و طولانی‌ای نسبت به بازی‌های پولی دارد. در بازی Tiny Pixel Farm نیز در مزرعه‌ای پیکسلی با پسری همراه می‌شوید که قصد دارد تا مزرعه پیرمردی را از مشکلاتی که با آن روبه‌رو است، نجات دهد. بازی ظاهری بسیار ساده دارد و حتی در زمینه گیم‌پلی نیز به غیر از زمان طولانی مورد نیاز برای ساخت یا ارتقا ساختمان‌ها، شاهد پیچیدگی مشهودی نیستیم. با توجه به رایگان بودن Tiny Pixel Farm،‌ خریدهای درون برنامه‌ای برای رشد سریع‌تر محصولات و ارتقاء به موقع ساختمان‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بازی از لحاظ محتوا، سعی دارد تا بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید Tiny Pixel Farm


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده