// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Flippy

بازی موبایل Flippy جدیدترین اثر Ketchapp به شدت سرگرم کننده و البته اعتیادآور است که اوقات فراغت شما را تماما در اختیار می‌گیرد.

بازی اندروید Flippy اثر جدیدی از استودیو تحسین شده و معتبر Ketchapp است که به مانند دیگر بازی‌های این استودیو بسیار اعتیاد آور ظاهر می‌شود و به شدت سرگرم کننده است. وجود گیم‌پلی ساده و مبتکرانه و تلفیق هنر و جذابیت، باعث می‌شود که لایق تحسین باشد.

گیم‌پلی این بازی موبایل فقط شامل یک ضربه روی صفحه می‌شود و شما در واقع در هنگام تجربه بازی کار خاصی قرار نیست انجام دهید و تنها باید سرعت عمل و تمرکز لازم داشته باشید. بازی از یک مسیر نامتناهی تشکیل شده است که شخصیت بازی روی آن می‌دود و بازیکن باید برای جلوگیری از عدم برخورد به موانع قرمز، مرتبا روی طرف‌های دوگانه مسیر منتقل شود. این انتقال همان‌طور که گفته شد تنها با یک ضربه روی صفحه انجام می‌شود و شما کار سختی نخواهید داشت. همین موضوع به صورت مبتکرانه باعث می‌شود که بازی جدید Ketchapp بتواند سرعت را به بازی اضافه کرده و چالش بسیار هیجان انگیزی را به بازی اضافه کند.

Flippy
Flippy
Flippy

به مانند بیشتر بازی‌های اعتیادآور، بازی به صورت نامتناهی ادامه پیدا می‌کند و شما با پیش‌روی بیش‌تر می‌توانید امتیازات خود را افزایش داده و یک رکورد برای خود ثبت کنید. رکوردهای خود را با دوستان خود در میان گذارید و برایشان کری بخوانید؛ این همه‌ي جذابیت بازی است و چیز پیچیده‌ای انتظار شما را نمی‌کشد. دویدن روی مسیر، توسط شخصیت‌های مختلف بازی صورت می‌گیرد. از مرد کیف به دست گرفته تا شخصیت‌های ابرقهرمانی نظیر سوپرمن و آنجل از جمله آن هستند. شما با کسب الماس‌های بنفش در بازی می‌توانید این شخصیت‌ها را باز کرده و مرتبا آن‌ها را فعال کنید.

محیط این بازی آیفون بسیار هنری و جذاب طراحی شده و سرشار از رنگ‌های زیبا است. این هنر و جذابیت محیط بازی با گیم پلی ترکیب می‌شود و با چرخش‌های متوالی مسیر که در طول تجربه بازی مشاهده می‌کنید، صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق می‌کند. همین چرخش، تجربه بازی را چالش برانگیز کرده و گاها تمرکز شما را بهم می‌زند که با تجربه بازی برای دفعات بیشتر می‌توانید مهارت خود را در این زمینه بیشتر کنید. گرافیک منحصربفرد و خلاقانه که تقریبا در اکثر بازی‌های Ketchapp می‌بینیم در این بازی نیز بسیار مشهود است.

Flippy
Flippy
Flippy

تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید این است که به تیغ‌های قرمز رنگ برخورد نکرده و تلاش کنید تا با گذر از آدمک‌های دیگری که به مانند شما در بازی می‌دوند، امتیاز خود را بیشتر کنید. بازی رفته رفته ریتم تندتری می‌گیرد و تیغه‌های قرمز نیز با تعداد بیشتری سر راه شما سبز می‌شوند. بنابراین سرعت عمل در بازی حرف اول را می‌زند. موسیقی جذاب و محرک در بازی به گیم‌پلی کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود که آدرنالین بازیکن به شدت افزایش پیدا کند. بازی دارای یک حالت شب نیز است که در هنگام بازی در تاریکی، دید بهتر و جذاب‌تری از بازی را ارائه می‌دهد.

Flippy
Flippy
Flippy

استودیو Ketchapp بار دیگر نشان می‌دهد که راه ساخت بازی هنری و اعتیادآور را به خوبی بلد است و می‌تواند اثری را خلق کند که بازیکن را برای ساعت‌ها و روزهای طولانی اسیر خودش کند. بازی Flippy به خوبی هم اعتیادآور است و هم هنری. هم گیم پلی تند و سریع دارد، هم موسیقی جذاب و محرک. این بازی را برای اندروید و آیفون می توانید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Flippy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده