// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته چهارم بهمن 1396 برای اندروید

در هفته چهارم بهمن ماه، نگاهی به بازی GeoStorm با موضوع زیست محیطی انداخته‌ایم و چهار بازی هیجان‌انگیز را معرفی کرده‌ایم.

در چهارمین هفته بهمن ماه، بازی Geostorm را معرفی کرده‌ایم که اقتباسی از یک فیلم سینمایی با همین نام است. در این بازی باید با هدایت شخصیت‌های مختلف، آنها را از شرایطی که در آن گیر افتاده‌اند، نجات دهید. این هفته همینطور بازی سرگرم‌کننده Dice Hunter: Quest of the Dicemancer را داریم که با المان‌های نقش‌آفرینی، محیطی فانتزی، اما جذاب را ارائه کرده است.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Beyond Oasis Classic

Beyond Oasis Classic

سگا با راه‌اندازی پلتفرم سگا فوراور، به لطف گستردگی پلتفرم اندروید و iOS، توانسته است تا بازی‌های‌ کلاسیک، اما آشنای خود را بر سر زبان‌ها نگه دارد. از زمان معرفی سگا فوراور تاکنون، سگا دو هفته یک بار، بازی جدیدی را از مجموعه‌های قدیمی خود منتشر می‌کند. یکی از این بازی‌ها Beyond Oasis Classic است که به ویژه با باس‌های غول‌آسای خود، بازیکنان را درگیر خود می‌کرد. بازی مانند گذشته گرافیک زیبای خود را حفظ کرده است و به ویژه با کمک کنترلر مجازی، می‌توانید به آسانی به تجربه این بازی زیبا بپردازید. قهرمان داستان قادر است تا با کنترل عناصر قدرتمند، با باس‌های عظیم‌الجثه روبه‌رو شود و دشمنانی از نژادهای مختلف را از جادوگرها بگیرید تا زامبی‌ها و ارک‌ها از بین ببرد. از سوی دیگر مینی گیم‌ها نیز بخشی از روند بازی هستند و با انجام آنها پاورآپ‌ها را به دست خواهید آورد. مانند سایر بازی‌های سگا فوراور، Beyond Oasis Classic نیز به صورت رایگان و با پشتیبانی از تبلیغات درون‌برنامه‌ای در دسترس قرار گرفته است که می‌توانید با انجام خرید درون‌برنامه‌ای از دست تبلیغات راحت شوید.

دانلود بازی اندروید Beyond Oasis Classic

بازی Deadheads

Deadheads

هرچند مدت‌ها از انتشار بازی Deadheads برای گوشی‌های موبایل می‌گذرد، اما هنوز هم این بازی ارزش چندساعت وقت گذاشتن را برای غرق شدن در نبردهای آنلاین دارد.  یکی از ویژگی‌های بازی Deadheads بی‌شک گرافیک چشم‌نواز آن نسبت به سایر بازی‌های اندروید و iOS است. این بازی همینطور امکان نبرد با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان را در کنار حالت‌های مختلف چندنفره از جمله Team Deathmatch ،Elimination ،Infected و Myhem می‌دهد که هر کدام در جایگاه خود جذاب هستند. یکی از مشکلاتی که عمدتا بازی‌های اول شخص تیراندازی در گوشی‌های موبایل روبه‌رو هستند، کنترل مشکل شخصیت با استفاده از کنترلر مجازی است. بازی Deadheads نیز با وجود مسائلی که در کنترل با آن مواجه است، گیم‌پلی جذابی دارد و در نتیجه به سرعت با نحوه‌ی کنترل شخصیت‌ اصلی آشنا خواهید شد. با توجه به آنلاین بودن بازی،‌ باید حتما از اینترنت مناسبی برای رقابت با سایر بازیکنان استفاده کنید. Deadheads اکنون به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Deadheads

بازی Dice Hunter

Dice Hunter: Quest of the Dicemancer

تاس‌ها را پرت کنید و شانس خود را برای تار و مار کردن دشمنان امتحان کنید. بازی Dice Hunter: Quest of the Dicemancer، محصولی تاکتیکال و البته مبتنی بر شانس است که در آن باید موجوداتی را اسیر کنید که به Land of Chance حمله کرده‌اند. با هربار افتادن تاس‌ها، مهارت‌های خاصی را به دست می‌آورید که باید با کمک آنها با دشمنان مقابله کنید؛ شمشیر، سپر یا آذررخش، از جمله‌ی مهارت‌هایی هستند که در طول بازی به آنها دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر اما، Dice Hunter شامل تاس‌های مختلفی می‌شود که هر کدام نماینده‌ نیرویی قدرتمندی هستند. به همین دلیل می‌توانید به مرور با جمع کردن تاس‌هایی جدید، آنها را ارتقاء دهید و با استراتژی جدیدی وارد مبارزه شوید. بازی Dice Hunter: Quest of the Dicemancer همچنین در زمینه طراحی مراحل و دشمنان نیز تنوع زیادی دارد و قادر است تا بازیکنان را با تورنمنت‌های روزانه و سایر محتوایی که ارائه می‌دهد، درگیر خود کند. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dice Hunter: Quest of the Dicemancer

بازی Flippy

Flippy

اما یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته بدون شک بازی Flippy است که حس و حال دیوانه‌وار محصولات کمپانی کچاپ (Ketchapp) را یک بار دیگر زنده می‌کند. مانند سایر بازی‌هایی که کچاپ تاکنون منتشر کرده است، Flippy نیز روی سبک امتیاز و افزایش جایگاه در لیدربورد تمرکز دارد و در نتیجه در این بازی نیز باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن شخصیت اصلی انجام دهید. فردی مشکی پوش را فرض کنید که روی مسیر منحنی و پر پیچ و خم می‌دود و با تغییر مسیر خود را از تیغه‌های خونین نجات می‌دهد. وظیفه‌ی شما در جریان بازی ضربه زدن به موقع روی نمایشگر است و در نتیجه باید مراقب باشید تا با موانع برخورد نکنید. البته مشابه سایر بازی‌های رایگان، با تماشای ویدیو می‌توانید فرصت تازه‌ای را برای ادامه بازی به دست بیاورید. بازی Flippy یکی از بازی‌های رنگارنگ، اما مشکلی است که به خوبی سرعت واکنش شما را به چالش می‌کشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Flippy

بازی Geostorm

Geostorm

اواخر مهرماه با اکران فیلم علمی-تخیلی Geostorm ساخته دین دولین مصادف بود. در زمان اکران این فیلم بازی سرگرم‌کننده‌ای با همین نام برای گوشی‌های موبایل منتشر شد که در آن باید با هدایت چهار شخصیت مختلف، آنها را از بحرانی نجات می‌دادیم که به آن گرفتار شده بودند. داستان بازی Geostorm پیرامون بحران زیست محیطی ناشی از ساخت سفینه‌ای بین‌المللی به نام داچ بوی روایت می‌شود که با هدف جلوگیری از طوفان‌ها، سیل و خشکسالی، ساخته و به فضا فرستاده شده است. اما دستکاری انسان‌ها در محیط زیست، با فاجعه‌ای همراه می‌شود که جهان را درگیر خود می‌کند. هر یک از شخصیت‌هایی که در طول بازی با آنها آشنا می‌شوید در نقطه‌ای در جهان گرفتار طوفان‌های مرگبار شده‌اند. حرکت دادن پلتفرم‌ها، خاموش کردن فیوز برق، شکستن شیشه و حرکت مرحله به مرحله برای رهایی از بحرانی مرگبار، از جمله کارهایی است که در جئواستورم باید انجام دهید. بازی همینطور از لحاظ گرافیکی نیز زیبا طراحی شده است و شباهت زیادی به بازی‌های سری GO کمپانی اسکوئرانیکس دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده