// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Geostorm

زمین به کمک شما احتیاج دارد. آیا می‌توانید از یک فاجعه زیست محیطی، جان سالم به در ببرید و زمین را نجات دهید؟ با معرفی بازی Geostorm همراه زومجی باشید.

جئواستورم یک بازی پازل سوم-شخص جذاب، مهیج و ماجراجویانه است که در آن، شما باید از مکان‌های مختلفی که در آن اسیر شده‌اید، فرار کنید. در واقع Geostorm که توسط استودیوی استیکی (Sticky) ساخته شده، بازی رسمی فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۱۷ توسط خالق فیلم‌هایی همچون روز استقلال و دروازه ستاره‌ای ساخته شده است.

geostorm

داستان بازی Geostorm، همانند فیلم، روی بحرانی زیست محیطی تمرکز دارد که ناشی از ساخت سفینه‌ای بین‌المللی به نام داچ بوی (Dutch Boy) توسط ۱۷ کشور جهان برای جلوگیری از طوفان‌ها، سیل‌ها و خشکسالی‌ها است. در این میان، چهار شخصیت بازی در چهار نقطه متفاوت از کره زمین تلاش می‌کنند خود را از شرایط مرگباری که در آن قرار گرفته‌اند، نجات دهند.

geostorm

زاویه نشان دادن شخصیت‌های بازی و محیط در Geostorm، ما را به یاد بازی‌هایی همچون مانیومنت ولی (Monument Valley) و سیمز (The Sims) می‌اندازد. می‌توان Monument Valley را به‌عنوان بازی هم‌سبک و مشابه با Geostorm معرفی کرد.

بازی Geostorm دارای چهار شخصیت است که در طول بازی با کنترل این چهار شخصیت و فرار از شرایط دشوار و مرگبار در مکان‌های گوناگون، مراحل مختلف را پشت سر می‌گذاریم و داستان بازی را جلو می‌بریم. هدف اصلی بازی کاملا مشخص و ساده است: همان رسیدن به مکانی معلوم و فرار از مکانی که در آن اسیر شده‌اید. در کل هر کاراکتری سه كار می‌تواند در طول بازی انجام دهد: اول حرکت به جلو، عقب، چپ یا راست، دوم جابه‌جا کردن اجسامی مانند جعبه یا بشکه و سوم استفاده از وسایلی مانند تبر و فانوس برای فرار. علاوه بر این خواسته ساده و اصلی بازی، شما می‌توانید چالش‌های هر مرحله را نیز انجام دهید؛ به‌عنوان مثال، تمام كردن يك مرحله با تعداد حركت محدود یا انجام یک کار به‌خصوص در حاشیه مرحله یا استفاده نكردن از جسمی در طول مرحله بازى.

geostorm

یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های این بازی، حل کردن پازل‌ها در مکان‌های متفاوت است؛ به طوری که شما در یک مرحله تلاش می‌کنید دنیس، مدیر‌عامل شرکت ساتاکورپ (شرکت پشتیبان پروژه Dutch Boy) را در شهر دبی نجات دهید که به دلیل سونامی در ساختمانی در حال ریزش گرفتار شده است و در مرحله دیگر، باید یک فرمانده نظامی به نام لارنس در افغانستان را از شهری که دچار یخبندان شده، فراری دهید. نجات دادن دو کاراکتر دیگر هم به این‌گونه است: یکی کارشناس آب و هوا به نام تام، واقع در شهر اورلاندو که دچار صاعقه‌های مخوف شده و دیگری فضانوردی به نام ژوآن، مستقر در سفینه فضایی داچ بوی که دچار مشکلات فنی درون سفینه شده و خطر مرگ تهدیدش می‌کند. این تنوع در مکان و شرایط خاص مراحل، بهترین نکته بازی محسوب می‌شود و باعث می‌شود شما از بازی کردن و حل کردن پازل‌های مختلف و دشوار در طول بازی خسته نشوید. نکته مثبت دیگر این است که شما لازم نیست مراحل مربوط به یک شخصیت را تمام کنید تا بتوانید مراحل مرتبط با شخصیت دیگر را بازی کنید. شما می‌توانید به دلخواه خود سراغ هر یک از شخصیت‌های بازی بروید و ادامه مراحل یک شخصیت را بازی کنید یا می‌توانید در میان مرحله‌ای مربوط به یک شخصیت، از مرحله خارج شوید و به نقطه دیگری از کره زمین بروید و مراحل مرتبط به شخصیت دیگر داستان را در حال و هوای کاملا متفاوت، بازی کنید.

geostorm

بازی Geostorm به‌گونه‌ای ساخته شده که همه طرفداران بازی‌های موبایل را راضی می‌کند؛ به طوری که لازم نیست شما طرفدار پروپاقرص بازی‌های پازلی باشید. گرافیک سه بعدی بازی بسیار خوب است و دقت سازندگان بازی در جزئیات، شما را شگفت‌زده می‌کند. به‌دلیل همین دقت و وسواس سازندگان در جزئیات و صداگذاری بازی، توصیه می‌شود Geostorm را با هدست و صدای نسبتا بلند بازی کنید؛ چون به شما حس حضور در همان مکان و شرایط سخت را می‌دهد.

geostorm

تعداد بالای رأی دهنده‌ها و همچنین نمره بالای بازی Geostorm در اپ استور و پلی استور نشان‌دهنده کیفیت بالای این بازی است. مطمئن باشید از تجربه کردن این بازی پشیمان نمی‌شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Geostorm


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده