// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Far Cry 3 Classic Edition سیزن پس Far Cry 5، نسخه ریمستر شده بازی نیست

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی Far Cry 3 Classic Edition سیزن‌پس بازی Far Cry 5، به هیچ‌وجه نسخه ریمستر شده بازی اصلی نیست.

چندی پیش بود که جزئیات محتویات سیزن‌پس بازی Far Cry 5 اعلام و مشخص شد که کاربران با خرید سیزن‌پس این بازی، بازی Far Cry 3 را رایگان دریافت خواهند کرد و پس از این خبر، سوالاتی برای مخاطبان به‌وجود آمد که آیا شاهد ریمستر نسخه سوم هستیم یا نه. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Far Cry 5) اعلام کرده که نسخه قرار داده شده در سیزن‌پس بازی که Far Cry 3: Classic Edition نام دارد، نسخه ریسمتر شده بازی نیست.

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه‌ای به خرید سیزن‌پس ندارید، نیازی نیست نگران باشید زیرا بازی Far Cry 3: Classic Edition چهار هفته پس از عرضه رسمی Far Cry 5، به‌صورت جداگانه قابل خرید خواهد بود. کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تنها به بخش داستانی بازی دسترسی خواهند داشت اما کاربران کامپیوتر، با خرید این بازی تمامی محتویات (بخش داستانی و چندنفره) را دریافت می‌کنند.

همچنین با خرید سیزن‌پس بازی Far Cry 5، دسترسی رایگان به سه بسته الحاقی Hours of Darkness، Dead Living Zombies و Lost on Mars خواهید داشت.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده