نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰

عصر جمعه اولین تریلر فیلم Avengers 4 منتشر می‌شود

به نظر می‌رسد که والت دیزنی و مارول استودیو توانسته‌اند زمان جدیدی را برای انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 مشخص کنند.

داستان زمان انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) به یک داستان تکراری تبدیل شده است. این تریلر قرار بود امروز منتشر شود، اما در پی برگزاری مراسم خاکسپاری جرج اچ. دابلیو بوش در امروز و اعلام روز عزاداری ملی، باعث شد تا کمپانی والت دیزنی و مارول استودیو زمان انتشار این تریلر را تا زمان نامشخصی عقب بی‌اندازند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که زمان انتشار اولین تریلر رسمی قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) مشخص شده است. در ابتدا دنیل آرپی‌کی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر خبر داد که اولین تریلر این فیلم مورد انتظار قرار است روز جمعه منتشر شود و این تاریخ، زمان جدید انتشار این تریلر خواهد بود. بدین ترتیب اولین تریلر فیلم Avengers 4 قرار است در عصر روز جمعه منتشر شود که طبق گفته منابع دیگر، ساعت انتشار این تریلر احتمالا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران خواهد بود.

با این حال، باید تا روز فردا و اعلام رسمی این تاریخ توسط مارول صبر کنیم. انتظار می‌رود که فردا سرانجام از نام رسمی فیلم Avengers 4 نیز با انتشار پوستری رونمایی شود، اما به نظر می‌رسد که والت دیزنی برنامه شلوغی را تا پایان سال برای تبلیغات فیلم‌های سال آینده خود دارد و این هفته نیز قرار بود به طرفداران دنیای سینمایی مارول اختصاص داده شود که بخاطر یک اتفاقی که پیش بینی نشده بود، این برنامه کمی تغییر کرد. در حال حاضر اطلاعات رسمی بسیار کمی از اتفاقات فیلم Avengers 4 منتشر شده و حتی تاکنون هیچ تصویر رسمی از این فیلم منتشر نشده است. استیون وینتراب از وب‌سایت کولایدر نیز به انتشار این تریلر اشاره کرده است، اما این موضوع را رسما تایید نکرد و باید فردا احتمالا باید منتظر انتشار اولین خبرهای رسمی از دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) باشیم.

فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز شنبه هفته آینده منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده