نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home مشخص شد

به نظر می‌رسد که اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است زودتر از انتظارات منتشر شود.

پس از انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در بامداد دیروز، بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) هستند که برگزاری مراسم خاکسپاری جرج اچ. دابلیو بوش و اعلام روز عزاداری ملی، باعث شد تا کمپانی والت دیزنی و مارول استودیو زمان انتشار این تریلر را تغییر دهند. با این حال، قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) تنها فیلمی نیست که قرار بود اولین تریلرش در طول این هفته منتشر شود و کمپانی سونی پیکچرز در نظر داشت تا اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را هم در روز جمعه این هفته منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) مشخص شده است.

وب‌سایت کولایدر گزارش داد که اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در روز شنبه، ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) و در طول پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله زمان برگزاری این پنل منتشر نشده و این پنل ممکن است در بامداد روز یکشنبه هفته آینده به وقت تهران برگزار شود. با توجه به اتفاقاتی که در پایان فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) رخ داد، قطعا بازگشت مرد عنکبوتی در اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man می‌تواند جالب باشد و باید دید که این تریلر چقدر به این فیلم و فیلم Avengers 4 اشاره خواهد داشت. در واقع فیلم Spider-Man: Far From Home اولین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و این موضوع می‌تواند باعث شود تا در این تریلر اشاره‌ای به اتفاقات دو قسمت آخر فیلم Avengers نشود.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم اسپایدرمن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده