نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷

شایعه: اولین تریلر فیلم Avengers 4 روز چهارشنبه منتشر خواهد شد

طبق شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که سرانجام در روز چهارشنبه باید منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی در مورد زمان انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) منتشر شده است. روز گذشته بود که برخی از منابع نزدیک شایعه کردند که دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در بین دو نیمه بازی فوتبال آمریکایی از شبکه ESPN که متعلق به والت دیزنی است، منتشر خواهد شد. تنها ساعاتی پس از این خبر مارول استودیو با انتشار پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار اعلام کرد که دومین تریلر فیلم کاپیتان مارول بامداد فردا در بین دو نیمه بازی واشینگتن ردسکینز با تیم فیلادلفیا ایگلز در لیگ NFL از شبکه ESPN منتشر می‌‌شود. علاوه بر دومین تریلر فیلم Captain Marvel، این منابع از جمله دنیل آر و پیتر اسکیرتا از اسلش‌فیلم، در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرده بودند که اولین تریلر قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) نیز در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد که با توجه به درست بودن خبر زمان انتشار دومین تریلر فیلم کاپیتان مارول، این شایعه نیز رنگ جدی و واقعی بودن را به خود گرفته است.

Captain Marvel

بدین ترتیب اگر تغییری در برنامه‌های آتی والت دیزنی ایجاد نشود،‌ سرانجام می‌توانیم در روز چهارشنبه شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 باشیم که کمی دیرتر از انتظار قرار است منتشر شود. با اینکه این خبر هنوز رسما تایید نشده است و شاید انتشار دو تریلر از فیلم‌های اصلی مارول در فاصله‌ای کمتر از دو روز کمی منطقی نباشد، اما انتظار می‌رود که مارول فردا با انتشار یک پوستر این خبر را رسما تایید و سرانجام از نام رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers رونمایی کند. برنامه Good Morning America (صبح بخیر آمریکا) ملقب به GMA یکی از برنامه‌های احتمالی خواهد بود که انتظار می‌رود این تریلر در طول آن منتشر شود، اما در صورت قطعی شدن زمان انتشار این تریلر، می‌توانیم در عصر روز چهارشنبه منتظر انتشار آن باشیم.

با این حال، تریلرترک می‌گوید که این تاریخ در حال حاضر برای یکی از فیلم‌های دیزنی در نظر گرفته شده است که با توجه به اینکه تقریبا برای تمامی فیلم‌های مهم دیزنی در سال ۲۰۱۹ اولین یا تریلر جدیدی منتشر شده است، قابل انتظار است که این تاریخ به دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) تعلق داشته باشد، اما احتمال تغییر آن در لحظه پایانی نیز وجود دارد. همچنین توییت اخیر استیون وینتراب از وب‌سایت کولایدر نیز ظاهرا به انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 نیز اشاره می‌کند که می‌گوید این هفته قرار است یک هفته عالی برای طرفداران مارول باشد. همچنین در طول ماه دسامبر می‌توانیم منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز باشیم که تبلیغات آن در دست کمپانی سونی پیکچرز است.

فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده