نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

پوستر جدید فیلم Captain Marvel منتشر شد؛ دومین تریلر بامداد فردا

مارول استودیو، پوستر جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر و اعلام کرد که دومین تریلر رسمی این فیلم بامداد فردا منتشر خواهد شد.

در ماه شهریور امسال، مارول استودیو اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر از اتفاقات فیلم مستقل شخصیت کاپیتان مارول بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار تایید و اعلام شده است. کمپانی مارول و والت دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر کردند که در آن شاهد حضور شخصیت کارول دانورز با بازی بری لارسون هستیم؛ این پوستر اشاره‌ای به قدرت نهایی این شخصیت و زندگی او در زمین و سیاره کری (Kree) دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Captain Marvel Poster

علاوه بر پوستر، مارول و والت دیزنی تایید کردند که دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel بامداد فردا منتشر خواهد شد. این تریلر قرار است در بین دو نیمه بازی واشینگتن ردسکینز با تیم فیلادلفیا ایگلز در لیگ NFL از شبکه ESPN که متعلق به دیزنی است، پخش شود. این مسابقه فوتبال آمریکایی از ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد فردا آغاز خواهد شد و احتمالا تریلر فیلم کاپیتان مارول در حدود ساعت ۵:۳۰ منتشر می‌شود. انتظار می‌رود که زمان این تریلر حدود ۲ تا ۲:۳۰ دقیقه باشد. همچنین تیزر کوتاهی نیز از شبکه ESPN برای تبلیغ انتشار تریلر فیلم Captain Marvel منتشر شده است که این تیزر کوتاه حاوی تصویر جدیدی از فیلم کاپیتان مارول نیست و تنها جنبه تبلیغاتی دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده