نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

نقش آفرینی دوباره ریتا مورنو در بازسازی فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ

ریتا مورنو، بازیگر فیلم West Side Story قرار است بار دیگر در بازسازی این فیلم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به ایفای نقش بپردازد.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران قسمت اصلی فیلم West Side Story (داستان وست ساید) قرار است بار دیگر در بازسازی آن به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین آن را رسما تایید و اعلام کرده، ریتا مورنو که پیش از این در قسمت اصلی این فیلم موزیکال که در سال ۱۹۶۱ منتشر شده نقش آنیتا را بازی کرده بود، به جمع بازیگران بازسازی آن اضافه شده است. مورنو برای بازی در فیلم West Side Story موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۱۹۶۲ شده بود. او در بازسازی این فیلم قرار است نقش شخصیت والنتینا را بازی کند و استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلبرگ می‌خواست که مورنو در بازسازی فیلم West Side Story حضور داشته باشد و بنابراین تیم تولید، یک شخصیت کاملا جدید را خلق کرد که براساس شخصیت دکتر است. دکتر صاحب داروخانه‌ای است که تونی در آن کار می‌کند و حال این شخصیت به شخصیت والنتینا تغییر پیدا کرده است. مورنو گفت:

من هرگز فکرش یا حتی رویای حضور مجدد در بازسازی معاصر این فیلم را نداشتم و استیون اسپیلبرگ پیشنهاد حضور در این فیلم را به من داد و همه چیز به همین سادگی بود و سپس متوجه شدم که قرار است با تونی کوشنر که یک فیلمنامه نویس فوق‌العاده است، کار کنم و یک ترکیب درخشان را در این فیلم شاهد هستیم.

Steven Spielberg

پیش از این حضور انسل الگورت، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، برای بازی در نقش تونی در بازسازی فیلم West Side Story تایید و اعلام شده بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز شود. این فیلم براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد، در دست ساخت است. تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم West Side Story را بر عهده دارد.

علاوه بر کارگردانی بازسازی فیلم West Side Story، اسپیلبرگ کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) را نیز بر عهده دارد که این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹)‌ اکران شود، حال اکنون قرار است با یک سال تاخیر در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود و همین موضوع باعث شده تا اسپیلبرگ فرصتی را برای حضور در پروژه دیگری پیدا کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده