نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

حضور انسل الگورت در فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ

انسل الگورت به اولین بازیگری تبدیل شده که به فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ اضافه می‌شود.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر بازسازی فیلم West Side Story (داستان وست ساید) انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، انسل الگورت اولین بازیگر فیلم جدید استیون اسپیلبرگ، است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیت مرد اصلی فیلم را که تونی نام دارد، بازی کند. الگورت بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن)، فیلم Carrie (کری) و فیلم The Fault in Our Stars (بخت پریشان)، شناخته شده است. بازیگر نقش زن اصلی بازسازی فیلم West Side Story هنوز انتخاب نشده است.

Steven Spielberg

علاوه بر کارگردانی بازسازی فیلم West Side Story، اسپیلبرگ کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) را نیز بر عهده دارد که این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹)‌ اکران شود، حال اکنون قرار است با یک سال تاخیر در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود و همین موضوع باعث شده تا اسپیلبرگ فرصتی را برای حضور در پروژه دیگری پیدا کند. تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم West Side Story را بر عهده دارد.

فیلمبرداری و تولید فیلم West Side Story قرار است از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز شود. این فیلم براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد، در دست ساخت است. جروم رابینز و رابرت وایز کارگردانی فیلم اصلی را بر عهده داشتند که این فیلم موفق شد ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال، را دریافت کند. هنوز تاریخی برای اکران فیلم West Side Story اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده