نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

فیلم Black Mirror: Bandersnatch با انتشار تریلری رسما تایید شد؛ انتشار فردا

شبکه نتفلیکس با انتشار تریلری رسما فیلم Black Mirror: Bandersnatch را تایید و اعلام کرد که این فیلم فردا منتشر خواهد شد.

مدت زیادی است که شایعات فراوانی در مورد فصل پنجم سریال Black Mirror (آینه سیاه) منتشر می‌شود و مدتی پیش خبرهایی فاش شد که در واقع فصل پنجم این سریال قرار است یک فیلم کامل و بلند باشد. در ادامه طبق وب‌سایت و اپ شبکه نتفلیکس، مشخص شد که این فیلم قرار است Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) نام داشته باشد و طبق اطلاعاتی که فاش شده، زمان کلی فیلم Black Mirror حدود ۵ ساعت است و اگر شایعه قسمت تعاملی این قسمت و دادن حق انتخاب به بیننده برای مسیر داستان آن درست باشد، احتمالا این پنج ساعت شامل تمامی صحنه‌های فیلم خواهد بود که با انتخاب بیننده مسیر داستانی آن تغییر خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس فیلم Black Mirror: Bandersnatch را رسما تایید و معرفی کرده است. شبکه Netflix با انتشار تریلری ضمن تایید این خبر اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۸ دسامبر امسال (۷ دی) منتشر شود که در واقع فردا می‌توانیم منتظر انتشار این فیلم باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Black Mirror: Bandersnatch داستان یک برنامه نویس جوان را روایت می‌کند که قصد دارد تا یک رمان فانتزی را به یک بازی ویدیویی تبدیل کند. در ادامه خیلی زود دنیای مجازی و واقعیت با یکدیگر ترکیب می‌شود که این تریلر بخش‌هایی از اتفاقات این قسمت را نمایش می‌دهد، اما نتفلیکس در این تریلر تایید نکرد که این اثر قرار است یک فیلم تعاملی باشد یا اینکه قرار است تنها به‌عنوان اولین فیلم مجموعه فیلم Black Mirror معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که خشونت این فیلم بسیار بالا است. کارگردانی فیلم Black Mirror: Bandersnatch بر عهده دیوید اسلید که پیش از این کارگردانی قسمت پنجم فصل چهارم سریال Black Mirror را که Metalhead (متال‌هد) نام دارد، بر عهده داشته، بوده است و در بخشی از این تریلر نیز به این قسمت از سریال نیز اشاره می‌شود. فیون وایتهد، ویل پولتر و آسیم چادری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Mirror حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده