نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

اطلاعات جدیدی از قسمت سینمایی سریال Black Mirror منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات و تصاویر جدیدی از خلاصه داستان و بازیگران قسمت سینمایی سریال Black Mirror (آینه سیاه) فاش شده است.

مدت زیادی است که شایعات فراوانی در مورد فصل پنجم سریال Black Mirror و تفاوت آن با دیگر فصل‌های این سریال منتشر شده است. مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فصل پنجم این سریال در واقع یک فیلم بلند است و Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) نام این قسمت خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این مجموعه آنتولوژی محبوب منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که از خلاصه داستان فیلم Black Mirror: Bandersnatch توسط وب‌سایت KoreanMediaRatingBoard فاش شده، این فیلم داستان یک برنامه نویس جوان را روایت می‌کند که قصد دارد تا یک رمان فانتزی را به یک بازی ویدیویی تبدیل کند. در ادامه آن گفته شده که در این فیلم خیلی زود دنیای مجازی و واقعیت با یکدیگر ترکیب می‌شود که باعث ایجاد سردرگمی خواهد شد. همچنین این وب‌سایت کره‌ای اضافه کرد که خشونت این فیلم بسیار بالا و بیش از حد است.

دیوید اسلید که چهره شناخته شده‌ای در سریال Black Mirror است، به‌عنوان کارگردان این پروژه معرفی شده است. او پیش از این کارگردانی قسمت پنجم فصل چهارم این سریال را که Metalhead (متال‌هد) نام داشت، بر عهده داشته و در خارج از این مجموعه، او کارگردان سریال‌های تحسین شده بسیاری از جمله سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، سریال Hannibal (هانیبال) و سریال American Gods (خدایان آمریکایی) را نیز در کارنامه خود داشته است. در ادامه KMRB تنها نام یک بازیگر را در فیلم Black Mirror معرفی کرده و طبق آن، فیون وایتهد که بیشتر برای بازی در فیلم Dunkirk (دانکرک) شناخته می‌شود، نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. پیش از این یک تصویر از صفحه رسمی فیلم Black Mirror: Bandersnatch در شبکه نتفلیکس فاش شده بود و اخیرا نیز یک تصویر جدید از این فیلم منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Black Mirror: Bandersnatch

Black Mirror: Bandersnatch

طبق تصویر فاش شده از فیلم Black Mirror: Bandersnatch، علاوه بر وایتهد در این فیلم شاهد حضور ویل پولتر، بازیگر دو قسمت فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ) و آسیم چادری، بازیگر سریال People Just Do Nothing، نیز خواهیم بود. طبق اطلاعات فاش شده، زمان کلی فیلم Black Mirror حدود ۵ ساعت است و اگر شایعه قسمت تعاملی این قسمت و دادن حق انتخاب به بیننده برای مسیر داستان آن درست باشد، احتمالا این پنج ساعت شامل تمامی صحنه‌های فیلم خواهد بود که با انتخاب بیننده مسیر داستانی آن تغییر خواهد کرد و قابل انتظار است که شاهد پایان‌های متفاوتی در فیلم Black Mirror: Bandersnatch نیز باشیم که گفته می‌شود که شبکه نت‌ فلیکس مدت‌ها به دنبال ساخت یک فیلم تعاملی بوده است، اما این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

اگر شایعات درست باشد، فیلم Black Mirror: Bandersnatch در تاریخ ۲۸ دسامبر امسال (۷ دی) که جمعه این هفته می‌شود، از شبکه Netflix منتشر خواهد شد، اما این تاریخ هنوز رسما تایید و اعلام نشده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده