نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

اولین تریلر رسمی فیلم Hellboy منتشر شد

پس از فاش شدن اولین تریلر فیلم Hellboy، کمپانی لاینزگیت یک روز زودتر این تریلر را به صورت رسمی منتشر کرد.

دوشنبه این هفته بود که وب‌سایت IGN با انتشار پوستر جدیدی از ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد. با این حال، اکانت توییتر فیلم هل بوی به اشتباه اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد و خیلی سریع نیز این تریلر از این صفحه پاک شد، اما برخی از کاربران موفق شدند این تریلر را فاش کنند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Hellboy یک روز زودتر رسما منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر رسمی بسیاری از اتفاقات این قسمت هستیم که در آن شخصیت پسر جهنمی به همراه گروهش باید با ملکه خونین با بازی میلا یوویچ، مقابله کنند. با اینکه شاید شوخی‌های شخصیت پسر جهنمی کمی بیشتر از انتظار باشد، اما این تریلر برخی از صحنه‌های خشن فیلم را نیز به تصویر می‌کشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Hellboy نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

 Hellboy

علاوه بر تریلر و پوستر، مجله انترتینمنت ویکلی تصویر جدیدی از فیلم Hellboy را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور شخصیت پسر جهنمی با بازی دیوید هاربر، به‌همراه آلیس موناهن با بازی ساشا لین و بن دیمیو با بازی دنیل دای کیم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Hellboy

دیوید هاربر که بیشتر برای بازی در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) شناخته می‌شود، در مصاحبه با EW توضیحاتی را در مورد نقش خود در فیلم Hellboy و داستان آن به اشتراک گذاشت. او گفت:

این فیلم قرار نیست یک منشا داستانی از پسر جهنمی را روایت کند، اما نشان می‌دهد که او از کجا آمده است. او برای مدت طولانی است که هل بوی بوده است، اما در ابتدای فیلم اتفاقات و رویداد جدیدی برای او رخ می‌دهد. مردم برای اولین‌بار به این واقعیت فکر می‌کنند که ممکن است او قرار است پایان دنیا را به زمین بیاورد و او واقعا برای اولین‌بار است که چنین چیزی را خواهد شنید و سوالی که در فیلم مطرح می‌شود این است که او واقعا به کجا تعلق دارد؟

فیلم Hellboy برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده