نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

پوستر جدید ریبوت فیلم Hellboy منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار اولین تریلر

وب‌سایت IGN پوستر جدیدی از ریبوت فیلم Hellboy منتشر و تاریخ انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) منتشر شده است. وب‌سایت IGN به صورت اختصاصی پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است که مانند پوستر اول، بار دیگر شاهد حضور شخصیت پسر جهنمی با بازی دیوید هاربر، هستیم که هر دو عاج او کامل است و تاج آتشین نیز دیده می‌شود. در واقع در این تصویر او اننگ آن راما (Anung Un Rama) نام دارد که نام شیطانی او است. او در کودکی توسط نیروهای نازی به زمین آورده شده، اما متفقین جنگ جهانی دوم او را آزاد کردند و پس از آن او در گروهی به نام دیوان تحقیق و مقابله با نیروهای ماورا طبیعت ایالات متحده شروع به کار می‌کند. علاوه بر این، IGN اعلام کرد که اولین تریلر رسمی ریبوت فیلم Hellboy روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Hellboy Poster

پیش از این، در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy نمایش داده شد و مدت کوتاهی بعد این تریلر توسط طرفداران فاش شد. همچنین به‌تازگی کمپانی لاینزگیت اطلاعات اولین تریلر این فیلم را در وب‌سایت AlbertaFilmRating ثبت کرده است. طبق این اطلاعات ثبت شده، مدت زمان اولین تریلر فیلم Hellboy حدود ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه خواهد بود که نسبت به تریلر کامیک کان این فیلم حدود ۳۰ ثانیه طولانی‌تر است. نیل مارشال، کارگردان فیلم The Descent (نزول) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کارگردانی ریبوت فیلم Hellboy را بر عهده داشته است.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، توماس هیدن چرچ در نقش لابستر جانسون، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Hellboy برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده