نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اکران فیلم Hellboy تاخیر خورد

به‌تازگی کمپانی لاینزگیت اعلام کرده که اکران نسخه‌ی ریبوت فیلم پسر جهنمی (Hellboy) به تاخیر خورده و قرار است سه ماه بعد از تاریخ قبلی به روی پرده سینماها برود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) به طور رسمی اعلام کرد که اکران جدیدترین اثر مورد انتظارش یعنی نسخه ریبوت فیلم Hellboy (پسر جهنمی) به تاخیر خورده است. این فیلم قرار است با یک تاخیر سه ماهه، به جای ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷)، در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها برود. نقش شخصیت اصلی این فیلم یعنی هل بوی را دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) ایفا می‌کند.

این جابه‌جایی اکران باعث می‌شود که آخرین اثر اقتباسی براساس کمیک‌های کمپانی دارک هورس، از یک آخر هفته که در آن فیلم Ad Astra، یک اثر علمی تخیلی و حماسی با بازی برد پیت بازیگر فیلم World War Z (جنگ جهانی زد) و تامی لی جونز بازیگر فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش 3) اکران می‌شود، به یک آخر هفته که در آن فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفر دکتر دولیتل)، یک اثر اقتباسی با بازی رابرت داونی جونیور بازیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت)‌ اکران می‌شود، برود.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش شرور و منفی ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم پسر جهنمی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نیل مارشال کارگردان فیلم The Descent (نزول) و همچنین دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) کارگردانی این اثر سینمایی مورد انتظار را برعهده دارد. نویسندگی فیلمنامه‌ی این اثر هم برعهده‌ی اندرو کاسبی نویسنده سریال Eureka (اورکا)، کریستوفر گلدن و خالق خود شخصیت هل بوی یعنی مایک میگنولا بوده است. لری گوردن و لیود لوین به همراه مارک ریچاردستون از کمپانی دارک هورس اینترتینمنت (Dark Horse Entertainment) تهیه کنندگی و تولید این فیلم را برعهده دارند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده