// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰

چالش‌های بازی Fortnite به طور انحصاری در کره در دسترس قرار گرفت

چالش‌های جدید بازی Fortnite به طور انحصاری برای کاربران کره‌ای در دسترس قرار گرفت که تنها می‌توان آنها را در گیم‌نت‌های مخصوص به اتمام رساند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games) چالش‌‌ها و ماموریت‌های جدیدی را به بازی Fortnite اضافه کرده است که به صورت انحصاری تنها در دسترس کاربران کره‌ای قرار گرفته است.

جدیدترین چالش بازی Fortnite از روند بسیار جالبی برخوردار است؛ طوری که این ماموریت کاربران را وادار می‌کند که در زندگی واقعی از منزل خارج شوند و به گیم‌نت‌های مخصوصی در کره به نام PCB بروند. در واقع کاربران با پی سی‌های این گیم‌نت‌ها می‌توانند به انجام چالش‌های ویژه بازی فورتنایت بپردازند. سازندگان این چالش‌ها را از طریق پستی در توییتر منتشر کردند که پس از آن هم اطلاعات و عکس‌هایی از آن منتشر شد.

کاربران کره‌ای با به اتمام رساندن چالش‌های جدید بازی فورتنایت می‌توانند از V-buksها، Battle Starها و XPها بهره‌مند شوند. یکی از کاربران توییتر با نام TapohFL با انتشار پستی تایید کرد که چالش‌های یاد شده تنها در کره قابل تجربه است.

گویا این اولین بار است که اپیک گیمز چالش‌هایی را با طور انحصاری برای یک کشور در دسترس قرار می‌دهد و از همین رو می‌توان احتمال داد که در آینده شاهد ماموریت‌های مختلف در دیگر نقاط باشیم. حال باید تا چالش‌های بعدی منتظر بمانیم و ببینیم که سازندگان در این راستا چه برنامه‌ای برای بازیکنان این بازی بتل رویال در نظر گرفته‌اند.

گفتنی است که این اتفاق پس از اضافه شدن یک فروشگاه داخل بازی با نام Keyboard King به فورتنایت رخ داده است. جالب است بدانید که این فروشگاه نیز در واقع همانند یک گیم‌نت یا کافه است که در نقطه Paradise Palms نقشه بتل رویال این بازی پیدا شده است.

در خبر‌های مرتبط نیز باید گفت که سازندگان چندی پیش از همکاری خود با NFL خبر داده‌اند که در این راستا کاربران بتوانند لباس‌های تیم فوتبال آمریکایی مورد علاقه خود را در بازی بر تن کنند. به گفته سازندگان ۳۲ تیم از لیگ این ورزش به بازی اضافه می‌شود.

همچنین به تازگی مکعب مرموز بنفش رنگ نیز در جریان رویدادی منفجر شد. سازندگان در کمپانی اپیک گیمز با توسعه محتویات بی‌شمار کاربران را سرگرم نگه می‌دارند و همین موضوع باعث شده است که این بازی به یکی از محبوب‌ترین آثار بتل رویال تبدیل شود و با اختلاف زیاد از رقیبان خود همچون PUBG پیش بگیرد. بازی مذکور به تازگی توانست رکورد جدیدی را از حیث بازیکنان همزمان بشکند که این بار شاهد رقم ۸.۳ میلیون نفر بودیم.

اگر از بازیکنان این بازی هستید و قصد دارید که چالش‌های هفتگی آن را به اتمام برسانید می‌توانید با مراجعه به این پست در زومجی و مقالات مرتبط چالش‌های آن را به پایان برسانید.

نظرات خود را در مورد این بازی و چالش‌های تازه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده