نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲

Fortnite رکورد جدیدی در زمینه بازیکنان همزمان ثبت کرد

بازی Fortnite، ساخته بتل رویال اپیک گیمز، کماکان به عملکرد درخشانش ادامه می‌دهد و این بار رکورد جدیدی در زمینه تعداد کاربران همزمان ثبت کرده است. 

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که Fortnite یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر است و افراد زیادی در سراسر جهان این ساخته بتل رویال و رایگان اپیک گیمز را تجربه می‌کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که فورتنایت رکورد جدیدی در زمینه تعداد کاربران همزمان ثبت کرده است. 

پس از انتشار فورتنایت در کشور کره جنوبی، تعداد کاربران همزمان این بازی به ۸.۳ میلیون نفر رسید و این بدین معنی است که بیش از ۸ میلیون نفر در سراسر جهان این بازی را به صورت همزمان تجربه کرده‌اند! این خبر را ابتدا یک سخنگوی شعبه کره جنوبی اپیک گیمز اعلام کرد که در ادامه این رقم توسط منابع دیگر هم رسما تایید شد. 

در مقام مقایسه، بیش‌ترین تعداد کاربر همزمان استیم برای مجموع تمام بازی‌هایش تقریبا در حدود ۵ میلیون نفر است و بیش‌ترین تعداد افرادی هم که صرفا همزمان کلاینت استیم را اجرا کرده‌اند (نه اینکه لزوما در حال تجربه بازی خاصی باشند) تا به امروز ۱۶ میلیون نفر گزارش شده است. همچنین در مقایسه با سایر بازی‌ها، بیش‌ترین کاربر همزمان بازی پابجی تا به امروز سه میلیون نفر بوده است و در حال حاضر هم تعداد کاربران همزمان این بازی رقمی در حدود ۷۹۰ هزار نفر است. 

در ماه فوریه سال جاری، یک بار تعداد کاربران همزمان فورتنایت به ۳.۴ میلیون نفر رسید که این مساله مشکلات شدیدی را برای سرور‌های بازی در پی داشت. با این حال در مقطع فعلی و با عبور تعداد کاربران همزمان بازی از مرز ۸ میلیون نفر، مشکل خاصی در سرور‌های آن دیده نمی‌شود که نشان از بهتر شدن وضعیت سرور‌های بازی در ماه‌های گذشته دارد. 

نظرات خود را در مورد محبوبیت فورتنایت و تعداد بالای کاربران بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده