// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته هفتم

چالش‌های هفته هفتم از فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. در هفته‌ی هفتم از فصل ششم بازی فورتنایت، شاهد چالش‌هایی هستیم که به بازیکنان بازی یاد می‌دهد چگونه در جریان بازی زنده بمانند و سایر بازیکنان را از بین ببرند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید راهنمای دریافت چالش‌های هفته ششم را مشاهده کنید.

فصل ششم هفته هفتم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Search 7 Ammo Boxes in a Single Match (پیدا کردن جعبه مهمات/هفت عدد)
  • Deal Headshot Damage to Opponents (آسیب‌رساندن/میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
  • Step 1: Deal Damage to Opponents in a Single Match (آسیب‌رساندن در یک بازی/درجه سختی Hard/ میزان آسیب‌رسانی ۳۰۰)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Destroy Trees (خراب کردن درخت/۵۰ عدد)
  • Skydrive Through Floating RIngs (عبور از حلقه‌های در حال حرکت/۲۰ عدد)
  • Stage 1: Consume 5 Apples (استفاده از سیب/درجه سختی Hard/پنج عدد)
  • Eliminate Opponents in Pleasent Park (کشتن دشمنان در مکانی خاص/درجه سختی Hard/سه نفر)

تمامی کاربران در اولین چالش هفته هفتم از فصل ششم باید هفت جعبه مهمات را باز کنند. تنها نکته‌ی این چالش، این است که باید هر هفت جعبه مهمات را در یک بازی باز کنید. این در حالی است که در دومین چالش، باید به سایر بازیکنان آسیب برسانید. تفاوت این چالش با سایر چالش‌های آسیب‌رسانی، این است که باید ۵۰۰ آسیب را به سر بازیکنان وارد کنید یا به اصطلاح آن‌ها را هدشات کنید. آخرین چالش تمامی بازیکنان فورتنایت هم یک چالش چند مرحله‌ای است. در جریان این چالش باید به سایر بازیکنان در یک بازی آسیب برسانید که در اولین مرحله، میزان آسیب‌رسانی ۳۰۰ برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

اولین چالش کاربران بتل‌پس بازی فورتنایت، مربوط به خراب کردن درخت می‌شود و با یک چالش چند مرحله‌ای طرف هستیم. در اولین بخش از این چالش باید درخت خراب کنید و پس از خراب کردن تعداد مورد نظر، سایر بخش‌ها در دسترس‌تان قرار خواهند گرفت. در سومین چالش بازیکنان با یک چالش چند بخشی دیگر روبه‌رو می‌شوند. در این چالش باید در اولین قدم از پنج سیب استفاده کنید. آسیب‌رساندن به دشمنان در یک منطقه‌ی خاص هم به‌عنوان آخرین چالش از هفته هفتم فصل ششم بازی فورتنایت انتخاب شده است. بازیکنان در این چالش باید سه نفر را منطقه‌ی Pleasent Park بکشند.

چالش Skydrive Through Floating RIngs

سومین چالش هفته هفتم از فصل ششم کاربران بتل‌پس فروتنایت، یک مینی‌گیم متفاوت است. در جریان این مینی گیم بازیکنان باید از داخل حلقه‌های شناور بازی عبور کنند. زمانی که از کشتی بازی خارج می‌شوید، دسته حلقه‌های شناوری را در آسمان نقشه‌ی فورتنایت مشاهده می‌کنید. حال باید از داخل ۲۰ حلقه عبور کنید تا بتوانید این چالش را کامل کنید.

فصل ششم هفته هفتم فورتنایت

طبق روال هر هفته باید ستاره یا بنر را دریافت کنید که ستاره این هفته در منطقه Leaky Lake قرار دارد. شما پس از تمام کردن چالش‌های این هفته، اسکین ویژه فصل ششم را دریافت می‌کنید. اسکین ویژه پس از پایان هفته هفتم هر فصل، در دسترس بازیکنان فورتنایت قرار داده می‌شود.

بازی Fortnite / فورتنایت

فصل ششم هفته هفتم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده