نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل پایانی سریال Gotham اعلام شد

شبکه فاکس تاریخ شروع پخش فصل پنجم و پایانی سریال گاتهام (Gotham) و چند سریال دیگرش را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل پنجم و پایانی سریال Gotham تایید و اعلام شده است. شبکه فاکس اعلام کرد که پخش فصل پنجم و پایانی سریال گاتهام از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۳ دی امسال) آغاز خواهد شد. در این فصل قرار است شاهد حضور شخصیت بین (Bane)، یکی از دشمنان مشهور شخصیت بتمن باشیم که شین وست، نقش این ابرشرور را در فصل پنجم این سریال از مجموعه دی سی (DC) بر عهده دارد. به‌تازگی اولین تصویر از حضور شخصیت بین در فصل پنجم سریال گاتهام و اولین تصویر تبلیغاتی این شخصیت منتشر شده است. شخصیت بین یکی از چند شخصیت شرور و منفی محبوب دنیای بتمن است که در سریال Gotham قرار است حضور داشته باشد. پیش از این شاهد حضور شخصیت‌های شروری چون پنگوئن، ریدلر، کتومن، پویزن آیوی، اسکیرکرو و غیره بوده‌ایم. 

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات یا پنگوئن، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل (کت وومن)، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، جسیکا لوکاس در نقشتابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن (سالامون گراندی)، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش راس الگول، کریستال رید در نقش سوفیا فالکون و شین وست در نقش بین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم و پایانی سریال Gotham حضور داند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Orville

برخلاف ۴ فصل گذشته، فصل پنجم سریال گاتهام تنها در ۱۲ قسمت تولید شده است. ۴ فصل اول این سریال در ۲۲ قسمت تولید و منتشر شده بودند. علاوه بر سریال Gotham، پخش فصل دوم سریال The Orville (اورویل) با بازی ست مک‌فارلن، نیز قرار است مانند سریال گاتهام از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شود. همچنین شبکه فاکس اعلام کرد که پخش سریال The Passage به تهیه کنندگی ریدلی اسکات، لیز هلدنز و متیو ریورز، از تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۳ آبان امسال) آغاز می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده