// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

تصاویر فصل پنجم سریال گاتهام، شین وست را در نقش Bane نشان می‌دهد

بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر حضور شرور جدیدی در فصل پنجم و پایانی سریال Gotham (گاتهام)، حال شاهد ایفای نقش کاراکتر بین (Bane) توسط شین وست هستیم. با زومجی همراه باشید.

حدودا یک ماه پیش بود که خبر‌گزاری ددلاین گزارشی با این تیتر منتشر کرد که شین وست به تیم بازیگران فصل پنجم و پایانی سریال محبوب Gotham (گاتهام) ملحق شده است. در این خبر همچنین ذکر شد که این بازیگر قرار است به عنوان ایفا کننده نقش کلیدی ادواردو دورانس (Eduardo Dorrance)  در این سریال حضور چشمگیری داشته باشد. توجه به گذشته ادواردو به عنوان یکی از دوستان و همرزمان جیم گوردون (بن مک‌کنزی) که پس از جنگ ارتباطش با او برای مدت طولانی قطع شده است و حال بعد از سال‌ها برای کمک به گوردون در نظم بخشیدن به گاتهام همراه با گروهی متشکل از سربازان بسیار ماهر و آموزش دیده باز گشته است، طرفداران را به این فکر وا داشت که شین وست قرار است نقش کدام یک از ابر‌شروران گاتهام را به نمایش درآورد. با مرتبط دانستن ادواردو دورانس با شخصیت معروف سر ادموند دورانس ملقب به کینگ اسنیک (King Snake)، حدس زده شد که به احتمال زیاد شین وست قرار است نقش پسر این کاراکتر را در این فصل بازی کند.

بعد از حضور تعداد زیادی از دشمنان نام‌آشنای بتمن در چهار فصل گذشته این مجموعه تلویزیونی، حال با انتشار تصویری از مراحل فیلمبرداری و تولید فصل پنجم سریال گاتهام کاشف به عمل آمده است که این کاراکتر کسی نیست جز Bane (بین) یا همان پسر کینگ اسنیک معروف. بِین به عنوان یکی از محبوب‌ترین ابر‌شرور‌های دی سی کامیکس این پتانسیل را دارد که که با حضورش، جذابیت آخرین فصل از این مجموعه تلویزیونی را دوچندان کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

bane/بین

همانطور که در تصویر هم مشاهده کردید ظاهری که سازندگان سریال Gotham برای این کاراکتر در نظر گرفته‌اند تا حدودی از ظاهر این شخصیت در فیلم The Dark Night Rises (شوالیه تاریکی بر‌می‌خیزد) با بازی تام هاردی الهام گرفته شده است؛ اما می‌توان گفت تقریبا به هیچ یک از نسخه‌های این شخصیت، چه در فیلم Batman and Robin (بتمن و رابین) و چه در کتاب‌های مصوری که شاهد حضور بین در آن بوده‌ایم شباهت ندارد. 

حتی اگر با کاراکتر بین آشنایی کمی هم داشته باشید حتما از قابلیت‌های برجسته و ویژه او آگاهی دارید. بین با ضریب هوشی بالا، تخصص در فنون جنگی و قدرت بدنی بیش از حدش، همواره به عنوان یکی از سرسخت‌ترین و ترسناک‌ترین دشمنان بتمن به حساب آمده است. با توجه به این موضوع، سوالی که در ذهن شکل می‌گیرد این است که آیا سازندگان این سریال قدرت و توانایی‌های او را بر اساس کمیک‌ها و کتاب‌های مصور یا به عبارتی نسخه اورجینال این شخصیت شکل داده‌اند یا اینکه علاوه بر اقتباس ظاهر این شخصیت از شوالیه تاریکی بر‌می‌خیزد، ویژگی‌ها و توانایی‌های او نیز از این فیلم الهام گرفته شده است؟

لازم به ذکر است که سازندگان سریال گاتهام چندی پیش در مراسم کامیک کان شهر نیویورک به این موضوع اقرار کردند که در آخرین اپیزود فصل پایانی این سریال قرار است به طور قطع بتمن را با لباس و زره اصلی‌اش (Batsuit) ببینیم؛ لباسی که طبق گفته جان استفنر، شورانر مجموعه، کمی مات‌تر و تا حدودی شبیه ظاهر بتمن در فیلم شوالیه تاریکی بر‌می‌خیزد است. در حال حاضر هیچگونه تصویر یا اطلاعات دیگری از این لباس از جانب سازندگان منتشر نشده است؛ اما با توجه به تاکید استفنر بر مقدار بودجه‌ای که سریال و مجموعه برای طراحی این لباس متحمل شده است، می‌توان تا حدودی به این موضوع امیدوار بود.

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات یا پنگوئن، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل یا کت وومن، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما یا ریدلر، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن یا سالامون گراندی، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش راس الگول، کریستال رید در نقش سوفیا فالکون و شین وست در نقش بین از جمله بازیگران و هنرمندانی هستند که در سریال گاتهام به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چیست؟ به نظر شما امکانش هست که در این سریال شاهد تبدیل شدن شین وست به هیولایی عظیم با قدرت در هم کوبیدن بتمن باشیم؟ نظرات و دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده