نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

اولین تصویر تبلیغاتی شخصیت بین در سریال Gotham

مدتی پیش تصویری از شخصیت بین در سریال گاتهام (Gotham) منتشر شد. حال به‌تازگی اولین تصویر تبلیغاتی از این شخصیت منتشر شد.

اگر شما هم یکی از طرفداران سریال Gotham (گاتهام) باشید، می‌دانید که این مجموعه تلویزیونی اصلا خودش را به کتاب‌های کمیک وابسته نکرده است. این مجموعه تا حدودی داستان خواستگاه و گذشته شخصیت‌ها و همچنین ظاهر آنها را تغییر داده است. حال با تصویر منتشر شده از شخصیت بین، متوجه می‌شویم که این کاراکتر هم از این قائده مستثنی نیست. چندی پیش تصویری از این شخصیت که در صحنه‌ی فیلمبرداری حضور داشت، منتشر شد. با توجه به این عکس، ما کاملا متوجه می‌شویم که این نسخه از کاراکتر شرور داستان‌های بتمن قرار است چیزی بین نسخه‌ فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) و همچنین یک نسخه‌ی کاملا جدید باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی اولین تصویر تبلیغاتی این شخصیت منتشر شده که نسبت به عکس قبلی کمی عجیب‌تر است و شکل و شمایل بهتری از این نسخه را برای ما به نمایش گذاشته است.

شین وست قرار است نقش این شخصیت را در سریال گاتهام ایفا کند و گفته شده که این نسخه از کاراکتر بین، قرار است با نام ادواردو دورنس معرفی شود؛ یکی از اعضای سابق ارتش که از دوستان قدیمی جیم گوردن به حساب می‌آید. او به خاطر شرایطی که پشت سر گذاشته، با کمال میل قبول کرده که تبدیل به یک ابرشرور شود. در این تصویر منتشر شده از کاراکتر بین، به نظر می‌رسد که ادواردو دورنس این تغییرات را پذیرفته و در حال حاضر در حال تبدیل شدن از یک انسان معمولی به یک ابرشرور است. تصویر منتشر شده از شخصیت بین در سریال گاتهام:

Bane - Gotham - DC Comics

این موضوع کاملا طبیعی است چرا که این شخصیت، در این تصویر در میان خرابه‌هایی به آتش کشیده شده قرار دارد. دلیل این موضوع این است که داستان فصل پنجم سریال گاتهام قرار است براساس خط داستانی محبوب No Man's Land که در کتاب‌های کمیک وجود دارد، نوشته شود؛ خط داستانی‌ای که در آن، شهر گاتهام توسط دولت ایالات متحده، از بقیه کشور جدا شده است و در حالت متروکه و ایزوله قرار دارد. همچنین در طی گزارش‌های مختلف عنوان شده که در این فصل، ما شاهد صحنه‌ی «شکست بَت» خواهیم بود؛ جایی که بین به آلفرد پنی ورث حمله می‌کند.

نظر شما در رابطه با این نسخه از بین چیست؟ به نظر شما می‌تواند ابرشرور خوبی را به تصویر بکشد؟


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده