نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اولین تصاویر فصل ششم سریال Agents of SHIELD ظاهر جدید شخصیت کوئیک را نشان می‌دهد

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD منتشر شده که این تصاویر ظاهر جدید شخصیت کوئیک را نشان می‌دهد.

ماه اردیبهشت امسال بود که شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول از تمدید سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) برای فصل ششم خبر دادند. به‌تازگی نیز در یک اتفاق غیر منتظره و پیش از شروع ساخت و انتشار فصل ششم، این سریال برای فصل هفتم تمدید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از فصل ششم سریال ماموران شیلد منتشر شده است. کلویی بنت، بازیگر نقش دیزی جانسون ملقب به کوئیک، به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده است که این تصاویر خبر از شروع فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال می‌دهد. این تصاویر ظاهر کلی شخصیت و لباس جدید شخصیت کوئیک را نشان می‌دهد که نسبت به فصل‌های قبلی کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد. همچنین در بخش‌هایی از لباس جدید این شخصیت شاهد رنگ بنفش هستیم که در واقع اشاره‌ای به رنگ لباس این شخصیت در دنیای کامیک دارد. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

Quake in Agents of SHIELD Season 6

Quake in Agents of SHIELD Season 6

در حال حاضر بازگشت مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جف وارد در نقش دیک، در فصل ششم سریال Agents of SHIELD نیز تایید و اعلام شده، اما هنوز بازگشت یا عدم بازگشت کلارک گرگ، بازیگر نقش فیل کولسن، مشخص نشده است. فصل ششم این سریال قرار است کوتاه‌تر از ۵ فصل گذشته باشد و تنها در ۱۳ قسمت تولید و در تابستان سال ۲۰۱۹ از شبکه ABC منتشر شود. وظیفه ساخت فصل ششم سریال Agents of SHIELD نیز مانند ۵ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده