نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

سریال Agents of SHIELD برای فصل هفتم تمدید شد

در یک اتفاق غیر منتظره، مارول و شبکه ABC از تمدید سریال Agents of SHIELD برای فصل هفتم خبر داده‌اند.

ماه اردیبهشت امسال بود که پس از خبرها و تلاش طرفداران، سرانجام شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول از تمدید سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) برای فصل ششم خبر دادند. فصل ششم این سریال قرار است کوتاه‌تر از ۵ فصل گذشته باشد و تنها در ۱۳ قسمت تولید و در تابستان سال ۲۰۱۹ از شبکه ABC منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Agents of SHIELD برای فصل هفتم نیز تمدید شده است. طبق خبری که وب‌سایت رسمی مارول آن را منتشر کرده، چنینگ دونگی، رئیس شبکه ABC، دستور ساخت فصل هفتم این سریال را ارائه کرده است. با این حال، جزئیات بیشتری از فصل هفتم سریال Agents of SHIELD در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که در حال حاضر طرفداران نباید نگران لغو احتمالی این سریال حداقل تا پایان فصل هفتم باشند.

Agents of SHIELD

پیش بینی می‌شود که فصل هفتم سریال Agents of SHIELD نیز در ۱۳ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC منتشر شود. ساخت و تولید سریال ماموران شیلد بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است که احتمالا برای ساخت فصل هفتم نیز باز خواهند گشت. در حال حاضر بازگشت مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جف وارد در نقش دیک، در فصل ششم این سریال نیز تایید و اعلام شده، اما هنوز بازگشت یا عدم بازگشت کلارک گرگ، بازیگر نقش فیل کولسن، مشخص نشده است.

با این حال، گرگ قرار است به‌عنوان کارگردان در فصل ششم سریال Agents of SHIELD حضور داشته باشد. وب‌سایت ددلاین نیز اضافه کرد که فصل هفتم این سریال مراحل و روزهای اولیه خود را سپری می‌کند و بازیگران نیز هنوز قراردادی را برای بازی در آن ندارند، اما گزینه‌های مناسبی روی میز تیم تولید نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد که احتمال ایجاد تغییراتی در تیم فعلی ماموران شیلد در فصل جدید نیز وجود خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید فصل ششم و هفتم سریال Agents of SHIELD برای کاهش هزینه‌ها پشت سرهم انجام خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده