نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

فصل ششم سریال Agents of SHIELD تا تابستان سال ۲۰۱۹ پخش نمی‌شود

چنینگ دونگی، رئیس شبکه ABC، تایید کرد که فصل ششم سریال Agents of SHIELD تا تابستان سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد.

اخیرا شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول اخیرا از سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) برای فصل ششم خبر داده‌اند. فصل ششم این سریال قرار است کوتاه‌تر از ۵ فصل گذشته باشد و قرار است تنها در ۱۳ قسمت تولید و در زمان نامشخصی از شبکه ABC به‌روی آنتن برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان پخش فصل ششم سریال ماموران شیلد منتشر شده است. شبکه ABC تایید کرد که فصل ششم سریال Agents of SHIELD قرار نیست تا تابستان سال ۲۰۱۹ به‌روی آنتن برود و بدین ترتیب این سریال که اتفاقات اواخر فصل پنجم آن با اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) همزمان شده است، قرار است پس از فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که در اردیبهشت سال آینده اکران خواهد شد، منتشر شود. با اینکه برخی از طرفداران از طرفداران ممکن است به خبر تاخیر این سریال واکنش منفی نشان دهند؛ اما این شبکه اعتقاد دارد که این موضوع به بهبود کیفیت سریال کمک می‌کند. چنینگ دونگی، رئیس شبکه ABC، به TVLine گفت:

آنچه که ما اخیرا متوجه شدیم این است که سریال Agents of SHIELD دارای طرفداران پرشور و وفادار زیادی است. این سریال فوق العاده قرار است با تاخیر منتشر شود. با قراردادن این سریال در برنامه پخش تابستان سال ۲۰۱۹، ما قصد داریم تا به سطح فوق العاده‌ای برای طرفداران وفادار دست پیدا کنیم و به آن‌ها ارائه دهیم و امیدواریم که فرصتی برای ساخت ادامه سریال برای فصل‌های بیشتر از آنچه که تاکنون اعلام شده است، داشته باشیم.

Agents of SHIELD

کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جف وارد در نقش دیک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است. قسمت پایانی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD که پایان (The End) نام دارد، قرار است جمعه این هفته از شبکه ABC به روی آنتن برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده