نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

سریال Legion برای فصل سوم تمدید شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX از تمدید سریال Legion (لژیون) برای فصل سوم خبر دادند.

مدتی است که فصل دوم سریال Legion از شبکه FX در حال پخش است و تاکنون ۹ قسمت از ۱۱ قسمت اعلام شده از فصل دوم این سریال به‌روی آنتن رفته است. با اینکه فصل دوم این سریال در ابتدا قرار بود در ۱۰ قسمت منتشر شود، اما ماه گذشته شبکه FX اعلام کرد که فصل دوم سریال Legion قرار است به‌جای ۱۰ قسمت، در ۱۱ قسمت از این شبکه پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX از تمدید سریال Legion برای فصل سوم خبر داده‌اند. با اینکه فصل دوم این سریال تحسین شده با کاهش بیننده روبه‌رو بوده است، اما تمدید سریال لژیون توسط شبکه FX برای حداقل یک فصل دیگر چندان باعث شگفتی علاقه‌مندان نشده است. اریک شریر، رئیس برنامه‌ها و محتواهای ارجینال تولیدات شبکه FX، در بیانیه منتشر شده این شبکه برای تمدید سریال برای یک فصل دیگر اظهار داشت که به سازندگان سریال اعتماد زیادی دارد. شریر گفت:

سریال Legion تعریف متفاوتی از یک سریال ابرقهرمانی درام را دارد که فصل دوم انتظار همه از یک سریال ابرقهرمانی را افزایش داده است. ما بسیار افتخار می‌کنیم که نوآ هاولی را در اختیار داریم و افتخار می‌کنیم که این سریال را قرار است ادامه دهیم؛ چون این سریال در حال فشار آوردن به مرزهای متعارف داستان سرایی تلویزیون است. ما همچنین از مشارکت تهیه کنندگان اجرایی مثل جان کامرون، لورن شولر دونر، سیمون کینبرگ و جف لاب با بخش تلویزیونی مارول و بازیگران و دیگر اعضای تیم تولید سریال برای خلق این سریال پیشگام، سپاسگزاریم.

Legion

قسمت یازدهم و پایانی فصل دوم سریال Legion قرار است در تاریخ ۱۲ ژوئن امسال (۲۲ خرداد) از شبکه FX به‌روی آنتن برود. همچنین در حال حاضر زمان انتشار یا تعداد قسمت‌های فصل سوم این سریال مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که نوآ هاولی برای ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فصل سوم سریال Legion باز خواهد گشت. این در حالی است که او در همکاری با شبکه FX برای ساخت فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) که هنوز رسما برای فصل چهارم تمدید نشده، نیز است. همچنین هاولی کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) را بر عهده دارد و علاوه بر این،‌ در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال گذشته او اعلام کرد که در حال همکاری با شرکت فاکس قرن بیستم برای ساخت فیلمی بر اساس شخصیت دکتر دووم (Doctor Doom) است

دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، جامین کلمنت، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، جین اسمارت، نوید نگهبان، کوینتون باکلر و کیتی اسلتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قسمت پایانی فصل اول این سریال با ۸۱۲ هزار بیننده کار خود را پایان داد؛ اما طبق آمار منتشر شده، قسمت نهم فصل دوم این سریال تنها دارای ۳۶۲ هزار بیننده بوده و روند کاهش تعداد بینندگان فصل دوم سریال Legion تاکنون ادامه داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده