// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تغییرات ظاهری در حالت Save the World بازی Fortnite

استودیو اپیک گیمز تغییرات ظاهری را در حالت Save the World بازی Fortnite به وجود آورده که یکی از آن‌ها اضافه شدن یک چنگک به دست یکی از شخصیت‌های بازی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت استودیو Epic Games، حالت Save the World بازی Fortnite میزبان یک به‌روزرسانی جدید خواهد بود که در آن واسط کاربری بازی دچار تغییراتی خواهند شد و همچنین یکی از شخصیت‌های بازی نیز مجهز به یک چنگک می‌شود. این شخصیت که The Major نام دارد، در طول انجام کمپین بازی و به عنوان مسئول اتاق تمرین با شما روبرو خواهد شد. این شخصیت قابلیت‌های شخصیتی که با آن در حال بازی هستید را ارتقا می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید به ماموریت‌ها و تجهیزات جدیدی برای آن شخصیت دست پیدا کنید. او در یکی از دست‌های خود یک چنگک دارد. این به‌روزرسانی یکسری تغییرات ظاهری نیز در واسط کاربری بازی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود محیط بازی فورتنایت ملموس‌تر از قبل باشد.

پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Fortnite توانسته به رکورد تازه‌ای در زمینه‌ی تعداد بازیکنان همزمان دست پیدا کند. اگر شما نیز جزو بازیکنان بازی Fortnite، ساخته مشترک استودیو Epic Games و استودیو People Can Fly هستید، می‌توانید راهنمای جدیدترین چالش‌های این بازی محبوب را با مراجعه به این پست در زومجی و مقالات مرتبط مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده