نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰

فیلمبرداری فیلم Godzilla vs Kong آغاز شد

کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکجرز از آغاز رسمی فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs Kong خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) رسما آغاز شده است. کمپانی لجندری پیکچرز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما آغاز شده است. با این حال، متاسفانه این کمپانی از تصویر فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) برای اعلام این خبر استفاده کرده است و برخلاف انتظار طرفداران، شاهد انتشار حتی یک تصویر مفهومی از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی MonsterVerse نیز نبوده‌ایم. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده دارد. او مدتی پیش با انتشار تصاویری از آماده شدن او و تیم تولید برای شروع فیلمبرداری این فیلم خبر داده بود. همچنین اولین خلاصه داستان رسمی فیلم Godzilla vs Kong نیز منتشر شده است و با اینکه اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما طبق آن به نظر می‌رسد که با یک توطئه انسانی قرار است این دو موجود با یکدیگر مبارزه کنند تا دیگر از آن‌ها به خوبی یاد نشود و باعث حذف آن‌ها از روی زمین شود:

در دوره‌ای که هیولاها به زمین پا گذاشته‌اند، بشر در حال مبارزه برای آینده است که در آن گودزیلا و کینگ کونگ، دو تن از قدرتمندترین نیروهای طبیعت در یک دوره به هم برخورد می‌کنند و قرار است یک نبرد تماشایی و جذاب در این دوره بین آن‌ها رخ دهد. همانطور که سازمان مونارک ماموریتی خطرناک در یک ناحیه ناشناخته برای کشف منشا تایتان‌ها دارد، یک توطئه انسانی تبدیل به تهدیدی برای تمامی این موجودات خوب و بد است که در آن این موجودات قرار است از روی زمین پاک شوند.

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده