نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

فیلمبرداری سریال Star Wars به‌زودی آغاز می‌شود

به‌تازگی تصاویری از آماده سازی محل فیلمبرداری سریال Star Wars فاش شده که خبر از شروع فیلمبرداری این سریال در آینده نزدیک می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید سریال Star Wars (جنگ ستارگان) به‌زودی آغاز خواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت StarWarsNews و تصاویری که MakingStarWars منتشر کرده، گروه تولید سریال در استودیویی در جنوب ایالت کالیفرنیا، در حال آماده سازی مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال لایو اکشن هستند. هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما طبق گفته منابع نزدیک، فیلمبرداری و تولید سریال Star Wars ممکن است طی این هفته در این استودیو آغاز شود. طبق تصاویر منتشر شده، این صحنه از سریال شباهت زیادی به مکان Mos Eisley (موس آیزلی) یا Mos Espa (موس اسپا) دارد که هر دو مکان در واقع در سیاره تاتویین (Tatooine) هستند. با این حال، ممکن است این مکان در یک سیاره کاملا جدید نیز باشد. در تصاویر فاش شده جان فاورو نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Star Wars TV Series BTS

Star Wars TV Series BTS

اطلاعات بسیار کمی از سریال Star Wars در دسترس است و در حال حاضر تنها می‌دانیم که اتفاقات سریال جنگ ستارگان هفت سال پس از حوادث فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) جریان دارد و تمام شخصیت‌های سریال کاملا جدید خواهند بود و همچنین جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در این پروژه حضور دارد. همچنین در این خبر عنوان شده که سریال Star Wars ممکن است داستان ماندالوریان‌ها را روایت کند که به دنبال یافتن یک کهکشان جدید و بدون امپراطوری است و اگر این موضوع تایید شود، عجیب نیست که بخشی از اتفاقات سریال قرار است در سیاره تاتویین جریان داشته باشد.

سریال Star Wars که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد، قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلی منتشر شود و گفته می‌شود هزینه ساخت این سریال حدود ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده