نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Mission Impossible: Fallout اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Mission Impossible: Fallout را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) تایید و اعلام شده است. کمپانی پاراموت پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتال HD این فیلم در تاریخ ۲۰ نوامبر امسال (۲۹ آبان) منتشر می‌شود و در ادامه نسخه خانگی قسمت ششم مجموعه فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۴ دسامبر امسال (۱۳ آذر) عرضه خانگی خواهد شد. پارامونت همچنین اعلام کرد که نسخه خانگی فیلم Mission Impossible: Fallout دارای بیش از یک ساعت محتوای اضافه خواهد بود که این محتوا شامل ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم، استوری‌برد‌های فیلم (Storyboards)، صحنه‌های حذف شده فیلم و غیره می‌شود.

اکران جهانی فیلم Mission Impossible: Fallout با رکورد شکنی افتتاحیه مجموعه خود از ماه مرداد امسال آغاز شد و این فیلم تا به امروز نزدیک به ۷۹۰ میلیون دلار که شامل ۲۱۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۷۰.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروخته است. همچنین فیلم Mission Impossible: Fallout به پرفروش‌ترین مجموعه فیلم ماموریت غیر ممکن در آمریکای شمالی و سراسر جهان نیز تبدیل شده است. علاوه بر عملکرد بسیار درخشان در گیشه، فیلم Mission Impossible: Fallout با استقبال و تحسین منتقدان نیز مواجه شده است. ۶ فیلم Mission Impossible تاکنون بیش از ۳.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت مانند فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش)، بر عهده کریستوفر مک‌کوری بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده