نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

اولین تریلر فیلم Avengers 4 تا پیش از پایان سال 2018 منتشر خواهد شد

کوین فایگی به‌تازگی اطلاعات جدیدی از اولین تریلر فیلم Avengers 4 و وضعیت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از اولین تریلر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) و وضعیت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) منتشر شده است. روز پنج‌شنبه هفته گذشته، فیلم Black Panther (بلک پنتر) نمایش ویژه‌ای را حضور در مراسم اسکار 2019 داشت. در همین حال اریک وبر، خبرنگار جوایز انتخاب منتقدان، مصاحبه کوتاهی را با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مورد وضعیت چند فیلم دنیای سینمایی مارول داشته است. در این مصاحبه کوتاه فایگی در ابتدا تایید کرد که اولین تریلر قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. با این حال او از دادن زمان دقیقی برای آن خودداری کرد. او پیش از این نیز به این زمان برای انتشار اولین تریلر این فیلم اشاره کرده بود.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

او همچنین اشاره کرد که نام فیلم Avengers 4 نیز احتمالا در همان زمان اعلام می‌شود. پس از اینکه در تابستان امسال جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 اخراج شد، مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. حال فایگی تایید کرد که هنوز مراحل پیش از تولید این فیلم متوقف باقی مانده است. با این حال او از دادن اطلاعات بیشتری از جمله گزینه‌های احتمالی جانشینی گان خودداری کرد. علاوه بر این، فایگی تایید کرد که امکان حضور شخصیت نیمور ساب-مارینر (Namor the Sub-Mariner) در دنیای سینمایی مارول وجود دارد.

Namor

با این حال، هنوز مشخص نیست که این شخصیت قرار است چگونه یا در کجا برای اولین‌بار معرفی شود اما به نظر می‌رسد که مشکل حق استفاده از شخصیت نیمور در دنیای سینمایی مارول رفع شده است و فایگی برنامه‌هایی برای استفاده از این شخصیت در این دنیای سینمایی دارد. پیش از این فایگی گفته بود که هنوز وضعیت حق استفاده این شخصیت مشخص نیست. مارول در دهه گذشته حق ساخت فیلم براساس این شخصیت را به کمپانی یونیورسال فروخته بود اما این کمپانی هرگز یک فیلم مستقل براساس این شخصیت را نساخته است. با اینکه این اطلاعات چندان زیاد نیست اما جای تعجبی ندارد که اولین تریلر فیلم Avengers 4 قرار است در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شود. در واقع مارول در نظر دارد از الگوی تبلیغات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) برای این فیلم نیز استفاده کند.

فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده