نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

پوستر جدید فصل سوم سریال Daredevil در آستانه پخش آن

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول جدیدترین و آخرین پوستر فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) را منتشر کرده‌اند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است. بدون شک فصل سوم سریال دردویل یکی از مورد انتظار ترین سریال‌های امسال است که طرفداران مدت زیادی است که در انتظار ساخت و انتشار آن بوده‌اند و تنها دو روز تا انتشار فصل سوم این سریال مورد انتظار زمان باقی است. حال شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کرده‌اند. در این پوستر تنها شخصیت دردویل با بازی چارلی کاکس، دیده می‌شود که لباس قرمز رنگ این شخصیت در حال سوختن است و لباس سیاه رنگ آن جای لباس اصلی را گرفته است. این پوستر در واقع اشاره‌ای به بازگشت دردویل با لباس سیاه رنگش و تلاش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین با بازی وینسنت دن آفریو، برای خراب کردن شخصیت دردویل با استفاده از نسخه تقلبی آن در اذهان عمومی دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Daredevil Season 3 Poster

اواسط این ماه، شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کردند. مدت کوتاهی بعد تریلر کوتاه دیگری از فصل سوم سریال دردویل منتشر شد که تمرکز آن روی معرفی شخصیت بولزآی با بازی ویلسون بتل، بود که قرار است منشا داستان این شخصیت را در فصل سوم این سریال مشاهده کنیم. در واقع شخصیت بولزآی در ابتدا قرار است به‌عنوان نسخه تقلبی دردویل معرفی شود که تلاش دارد تا با انجام جرم و جنایت، شخصیت دردویل را از بین ببرد.

فصل سوم سریال Daredevil که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است روز جمعه این هفته  از شبکه Netflix منتشر شود. چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل در نقش دکس (بولزآی)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده