نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تصاویر جدید از لباس جدید اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: Far From Home

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که لباس جدید اسپایدرمن را نشان می‌دهد.

هفته گذشته تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) منتشر شد که این تصاویر از لباس رسمی جدید شخصیت اسپایدرمن در این فیلم رونمایی کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از لباس جدید مرد عنکبوتی در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. مانند تصاویر قبلی، این تصاویر نیز از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک گرفته و توسط وب‌سایت جاست‌جرد منتشر شده است که در این تصاویر، مرد عنکبوتی با بازی تام هالند به‌همراه میشل با بازی زندیا دیده می‌شوند. با این حال، این احتمال وجود دارد که یک بدلکار در این صحنه به‌جای هالند حضور داشته باشد. همچنین دو تصویر دیگر نیز از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده است که این تصاویر، جزئیات بالای این لباس را به خوبی نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) از تابستان امسال در شهرها و کشورهای مختلف اروپا مثل بریتانیا، چک و ونیز ایتالیا آغاز شد و مدتی است که این فیلمبرداری در شهر نیویورک ادامه دارد و در ادامه فیلمبرداری و تولید این فیلم به استودیوی فیلمسازی پاین وود آتلانتا منتقل خواهد شد. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، مایکل جاکینو، آهنگساز برجسته هالیوود، برای نوشتن و ضبط موسیقی متن فیلم Spider-Man: Far From Home باز خواهد گشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده