نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

حضور جیک جیلنهال در نقش میستریو در ویدیوی جدید فیلم Spider-Man: Far From Home

ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که در آن شاهد حضور میستریو هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت میستریو (Mysterio) با بازی جیک جیلنهال، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) بوده‌ایم. مدتی است که فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر پراگ و شهر لیبرک در کشور چک در حال انجام بوده که در طی این مدت شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای بسیاری از جمله ویدیویی از مبارزه مرد عنکبوتی با لباس سیاه رنگ و جدیدش با یک دشمن نامشخص، بودیم. حال ویدیوی جدیدی منتشر شده که دشمن اصلی اسپایدرمن در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را برای اولین‌بار مشاهده می‌کنیم. همانطور که پیش از این فاش شده بود، مارول استودیو و سونی پیکچرز برای استفاده از شخصیت میستریو در دنیای سینمایی مارول توافق کرده بودند و حال در این ویدیو که ظاهرا آخرین صحنه از صحنه فستیوال خیابانی در شهر لیبرک در کشور چک است، شخصیت میستریو در برابر مرد عنکبوتی دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با اینکه جزئیات زیادی از این ویدیو مشخص نیست، اما شنل بنفش و کلاسیک شخصیت میستریو در این ویدیو کاملا قابل تشخیص است و ظاهرا جیک جیلنهال نیز در صحنه حضور دارد. همچنین به نظر می‌رسد که مرد عنکبوتی نیز در نهایت موفق به شکست میستریو شده و نیروهای پلیس هم در حال آمدن برای دستگیری او هستند، اما چیزی که مشخص است، این فستیوال خیابانی به یک جهنم تبدیل شده است. با اینکه هنوز مارول فهرست رسمی بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر نکرده و حتی حضور میستریو رسما تایید نشده است، اما به نظر نمی‌رسد که این آخرین صحنه فیلم یا دیدار این دو شخصیت باشد و حتی این احتمال وجود دارد که لباس نهایی میستریو را در این صحنه از فیلم شاهد نباشیم. همچنین ۲ تصویر گرفته شده از این ویدیو که لباس کامل و البته بدون کلاه شیشه‌ای میستریو قابل مشاهده است، را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

Mysterio in Spider-Man: Far From Home

Mysterio in Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده