نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

مارول برای فیلم Ant-Man 3 برنامه دارد

مایکل پنیا، بازیگر نقش لوئیس در مصاحبه جدید خود از برنامه مارول استودیو برای ساخت فیلم Ant-Man 3 (مرد مورچه‌ای ۳) خبر داد.

کمتر از ۶ ماه دیگر فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. ماه گذشته، مارول از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار خبر داد. اخیرا در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم ۱۲ نیرومند (12Strong)، وب‌سایت IGN مصاحبه‌ای را با کریس همسورث انجام داده است. حال این وب‌سایت مصاحبه‌ای را با مایکل پنیا، دیگر بازیگر این فیلم انجام داده است. زمانی که از پنیا خواسته شد در مورد دنیای سینمایی مارول که نقش لوئیس را در آن بر عهده دارد، صحبت کند، او گفت که مارول در حال حاضر برای قسمت سوم فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) برنامه دارد. پنیا گفت:

روز اول ما در مورد آن صحبت کردیم. این یک گروه بسیار متفاوت در دنیای مارول است. من هنوز واقعا نمی‌دانم که در این فیلم (فیلم Ant-Man 3) حضور دارم یا خیر، اما این جالب است که یک نشان حتی کوچک را در دنیای مارول ایجاد کنید و این گروه (تیم ساخت فیلم Ant-Man)، یک گروه فوق العاده است.

Ant-Man and the Wasp

در ادامه این مصاحبه، پنیا صحبت و شایعاتی در مورد اینکه او از همسورث خواسته است تا در فیلم آینده شخصیت ثور (Thor) حضور داشته باشد، کاملا رد کرد و توضیح داد که او قرار نیست نقش بزرگ‌تری را در دنیای سینمایی مارول داشته باشد و بدین ترتیب شاهد حضور شخصیت لوئیس در فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول مانند فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، نخواهیم بود. پنیا گفت:

من هرگز همچنین درخواستی نکردم، اما شاید من باید در مورد چیزی به شما توضیح بدهم و بگویم. به‌جز بازیگران فیلم Ant-Man، من هرگز با شخص دیگری در دنیای سینمایی مارول کار نکرده‌ام. من با پل راد، اوانجلین لیلی و مایکل داگلاس همکاری کرده‌ام که یک فهرست خیلی جالب و فوق العاده است.

در ادامه پنیا در مورد چگونگی تغییر رابطه بین دو شخصیت لوئیس و اسکات لنگ در فیلم Ant-Man and the Wasp صحبت کرد. او گفت:

من واقعا چیز زیادی نمی‌توانم بگویم، بخاطر اینکه من گمان می‌کنم که آن‌ها (اسکات لنگ و لوئیس) دوست‌های خوبی هستند و آن‌ها همیشه دوستان خوبی بوده‌اند و دوستان خوبی باقی خواهند ماند. من فکر می‌کنم که باید خیلی مبهم و کلی صحبت کنم، اما حدس می‌زنم که او (اسکات لنگ) در این فیلم بیشتر رویای آمریکایی را دنبال خواهد کرد و تلاش می‌کند که از خود شخصیت بهتری بسازد. او عاشق این جهان است و همه از جمله تونی استارک و دیگر شخصیت‌های دنیای مارول نیز این موضوع را می‌دانند. او فقط تلاش می‌کند که زندگی خود را بهتر کند و من فکر می‌کنم که این بهترین راه برای گفتن این موضوع است.

Ant-Man

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp به‌کارگردانی پیتون رید، برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده